پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

این روزها میان هزاران دغدغه و مشغله شغلی و اجتماعی گاها مردان از رسیدگی به وضعیت جسمانی و تقویت قوای بدنی خود باز می‌مانند؛ از طرفی رواج یک باور اشتباه موجب شده تا مردان کمتر از زنان و حتی کودکان به فکر استفاده از مولتی ویتامین روزانه باشند.

با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم در این مقاله بهترین مولتی ویتامین برای آقایان را به شما معرفی کنیم.

بهترین مولتی ویتامین برای آقایان، محصولی است که با در نظر گرفتن کلیه استانداردها، بخش اعظمی از نیاز افراد به مواد معدنی و ویتامین‌ها را رفع کند.

برای خرید انواع مولتی ویتامین برای آقایان یا طیف متنوعی از مولتی ویتامین مینرال می‌توانید با چند کلیک ساده و به صورت آنلاین از طریق پرنیان دارو اقدام کنید.

پرنیان دارو به عنوان معتبرترین داروخانه آنلاین با فراهم کردن امکاناتی ویژه همچون پشتیبانی آنلاین ارسال زودهنگام و تضمین بازگشت وجه تا سه روز به شما کمک می‌کند تا بتوانید با چند کلیک ساده به انواع داروهای بدون نسخه دسترسی داشته باشید.

بررسی انواع مولتی ویتامین برای آقایان

افراد اعم از زنان، مردان و کودکان متناسب با نیازها و سیستم بدنی که دارند به ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلفی نیاز دارند که بخشی از آن‌ها از طریق رژیم غذایی دریافت می‌شود؛ اما گاها به سبب سبک زندگی ناسالم امکان جذب ویتامین‌ها امکان پذیر نیست، در چنین شرایطی لازم است از مولتی ویتامین‌ها کمک بگیرید.

با توجه به تنوع و گستردگی مولتی ویتامین‌ها این سوال به وجود می‌آید که بهترین مولتی ویتامین خارجی برای مردان کدام است. در ادامه انواع مولتی ویتامین خارجی برای مردان را معرفی می‌کنیم.

  1. قرص مولتی ویتامین مینرال آقایان سوپرابیون
تصویر مولتی ویتامین برای مردان

قرص مولتی ویتامین مینرال آقایان سوپرابیون یکی از مکمل‌های غذایی است که به جهت تقویت قوای جنسی، بهبود حافظه، افزایش شادی و نشاط و جلوگیری از افسردگی، جلوگیری از پیری زودرس، تامین آنتی اکسیدان‌های ضروری بدن، جلوگیری از ایجاد پوکی استخوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  1. قرص ولمن ویتابیوتیکس
تصویر قرص ولمن ویتابیوتیکس

قرص ولمن ویتابیوتیکس بهترین مولتی ویتامین خارجی برای مردان است. این برند انگلیسی 29 ماده غذایی موثر و مورد نیاز مردان را در قرص‌های خود جای داده و مصرف آن را برای مردان 19 تا 50 ساله بلامانع اعلام کرده است. بهتر است این قرص را پس از غذا با آب فراوان میل کنید.

وجود ترکیباتی همچون ال آرژنین، ال کارنیتین، جینسینگ موجب شده تا مصرف این فرآورده برای ورزشکاران نیز مناسب باشد. مزایای مصرف قرص ول من ویتابیوتیکس عبارتند از:

  1. (Sky Man) قرص اسکای من اسکای ویت
تصویر قرص sky man

قرص Sky Man بهترین مولتی ویتامین برای مردان است. این محصول نیز انگلیسی است که 26 ماده معدنی را در خود جای داده است و بهتر است با معده پر میل شود. از مزایای مصرف این فرآورده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. (Energe x) قرص انرژکس گلدن لایف
تصویر قرص مولتی ویتامین مینرال

قرص مولتی ویتامین مینرال که توسط برند گلدن لایف در استرالیا تولید می‌شود حاوی 21 نوع ماده معدنی است. این محصول 30 عددی باید روزانه یکبار مصرف شود.

فواید مصرف قرص انرژکس گلدن لایف عبارتند از:

  1. (Multi Men) قرص مولتی من آلفا
تصویر قرص مولتی من آلفا

قرص مولتی من نوعی مولتی ویتامین مردانه است که تحت لیسانس آمریکا در بسته بندی‌های 30 عددی عرضه می‌شود و حاوی 25 ماده معدنی است. از مهم‌ترین ترکیبات این قرص می‌توان به مواردی همچون ویتامین k، مولیبدیوم، فسفر و کرومیوم اشاره کرد.

برای تقویت چشم، افزایش سطح انرژی بدن و تقویت سیستم ایمنی می‌توانید از این فرآورده کمک بگیرید. 

  1. مولتی ویتامین مردان بالای ۵۰ سال STP فارما

با توجه به این موضوع که پس از 50 سالگی میزان جذب مواد معدنی به حداقل می‌رسد، توصیه می‌شود مصرف مولتی ویتامین را در این سن جدی بگیرید.

بهترین مولتی ویتامین برای مردان بالای 50 سال، STP است که حاوی مقادیر قابل توجهی نیکل، برم و لوتئین است و به رفع خستگی، سلامت قلب و تقویت چشم کمک می‌کند.

  1. کپسول مولتی ویتامین آقایان سندروس

یکی دیگر از مولتی ویتامین‌های مردانه که برای افراد زیر 50 سال توصیه می‌شود، مولتی ویتامین سندروس است که به صورت روزانه باید دو عدد مصرف شود.

از مهم‌ترین فواید این فرآورده می‌توان به مواردی همچون بهبود سیستم ایمنی، حفظ سلامت پروستات و کمک به قدرت باروری اشاره کرد.

مزایای فوق از وجود برخی مواد معدنی مهم همچون ویتامین‌های C، E، بتاکاروتن، لیکوپن، روی، مس و آنتی اکسیدان‌ها نشات می‌گیرد.

  1. قرص من شاری

قرص من شاری از دیگر مواردی است که می‌توان آن را به عنوان کامل‌ترین و جامع‌ترین مولتی ویتامین مردانه معرفی کرد. حوزه تاثیرگذاری این فرآورده آنقدر گسترده و متنوع است که در علاوه بر حفظ سلامت پوست و مو در جلوگیری از پیری پوست، سلامت قلب، جلوگیری از سرطان و تامین ویتامین E و C نیز موثر است.

نحوه مصرف این فرآورده بدین صورت است که باید در طول روز 1 یا 2 عدد از این قرص را با معده خالی مصرف نمایید.

  1. قرص اکتی من ابیان دارو

یکی از بهترین مولتی ویتامین‌های ایرانی برای مردان قرص اکتی من ابیان دارو است که دارای برخی ترکیبات گیاهی همچون جینسینگ، اسید آمینه و طیف متنوعی از ویتامین‌ها است و تاثیرات بسیاری بر کاهش خستگی، تقویت قوای جنسی و سلامت قلب دارد.

مواردی که نامبرده شد تنها قسمت محدودی از مولتی ویتامین‌های آقایان است و قطعا با یک جستجوی ساده به لیست کامل‌تری از بهترین مولتی ویتامین‌های مردانه دست خواهید یافت.

علاوه بر موارد فوق نمونه‌های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه صرفا به عنوان کردن اسم آن بسنده می‌کنیم.

راهنمای انتخاب بهترین مولتی ویتامین برای آقایان

در ادامه چند نکته مهم را که باید قبل از خرید مولتی ویتامین برای آقایان در نظر داشته باشید، بررسی می‌کنیم. حتما قبل از خرید این موارد را در نظر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order