پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

اگر فکر می‌کنید رژیم غذایی درستی دارید و به اندازه کافی ویتامین و ریز مغذی به بدن خود می‌رسانید، پس احتمالا هر روز به اندازه دو فنجان میوه سبزیجات (منابع اصلی ویتامین‌‌ها و ریزمغذی‌ها) مصرف می‌کنید، نه؟ چون طبق طبق اعلام مرکز کنترل بیماری (CDC) رژیم غذایی استاندارد برای بزرگسالان باید به صورت روزانه حاوی دو فنجان میوه و سبزیجات باشد؛ این درحالیست که مطالعات نشان می‌دهد 76% از بزرگسالان به میزان کافی میوه نمی‌خورند! این آمار برای مصرف سبزیجات در بزرگسالان عدد وحشتناک‌تری است: 86%!

به نظر شما راه چاره چیست و چگونه می‌توان کمبود ویتامین و ریزمغذی‌ها را در این طیف وسیع از بزرگسالان جبران کرد؟

پاسخ قرص مولتی ویتامین است. مصرف بهترین مولتی ویتامین‌ها با جبران کمبود مواد معدنی و ویتامین‌ها، سطح سلامت و ایمنی را در بدن مصرف کنندگان بالا برده و احتمال ابتلای آن‌ها به بیماری‌های مختلف را کاهش می‌دهد.

در این مطلب از داروخانه آنلاین پرنیان دارو می‌خواهیم به شما می‌گوییم بهترین قرص مولتی ویتامین کدام است و چرا مصرف آن بر هر بزرگسال و خردسالی واجب است.

بهترین مولتی ویتامین کدام است؟

قرص مولتی ویتامین پلاس مینرال لوتئین Nextyle

تصویر مولتی ویتامین NEXTYLE

کپسول مولتی ویتامین مینرال الحاوی

تصویر مولتی ویتامین ینرال

قرص مولتی ویتامین Acti Women

تصویر مولتی ویتامین ACTI WOMAN

شربت مولتی سانستول

تصویر شربت مولتی ویتامین سانستول

قرص دِی ویت اکتیو HealthAid

تصویر قرص دی ویت اکتیو

مولتی ویتامین کامپلیت Eurho Vital

تصویر مولتی ویتامین کامپلیت eurho vital

کپسول مولتی دِیلی دانا

تصویر کپسول مولتی دیلی دانا

کپسول فارماژلیتان

تصویر شربت فارماژلیتان

چرا مصرف بهترین قرص مولتی ویتامین ضروری است؟

اینکه شما بخواهید ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن خود را از طریق رژیم غذایی تامین کنید، امری بسیار دشوار و در جامعه امروز، با توجه به وضعیت نابسامان رژیم‌های غذایی و مصرف نادرست مواد غذایی توسط اکثر مردم، تقریبا غیرممکن است! همچنین برخی از ریزمغذی‌ها و ویتامین‌ها نسبت به شرایط محیطی حساسند و با کوچک‌ترین تغییری از بین می‌روند؛ برای مثال می‌توانیم به ویتامین‌های گروه B (ب کمپلکس) اشاره کنیم که در دمای بالا و هنگام پخته شدن از بین می‌روند؛ بنابراین از طریق مصرف غذا نمی‌توان نیاز بدن به این گروه از ویتامین‌ها را برطرف کرد.

در کل مصرف بهترین مولتی ویتامین مینرال ساده‌ترین راه برای تامین ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز فرد است؛ بنابراین عقل حکم می‌کند به جای چرخاندن لقمه دور سر و در پیش گرفتن مسیرهای سخت و طولانی، سراغ آسان‌ترین راه برویم که اتفاقا سریع‌ترین اثر را هم دارد.

در ادامه با تعدادی از فواید و تاثیرات برجسته مصرف بهترین قرص مولتی ویتامین در حفظ سلامت افراد و جلوگیری از ابتلای آن‌ها به بیماری‌های مختلف اشاره می‌کنیم.

تصویر قرص مولتی ویتامین

مصرف مولتی ویتامین روزانه باعث می‌شود:

در سنین پیری همچنان قوی و تنومند بمانید!

در سن پیری، به دلیل جذب سختِ مواد مغذی و مصرف داروهای مختلف، بدن با کمبودهای مختلفی روبرو می‌شود؛ مصرف مولتی ویتامین این کمبودها را در سن پیری جبران می‌کند.

موهای پرپشت و پوست زیبایی داشته باشید

ویتامین B3، بیوتین و ویتامین سی، ویتامین‌های مورد نیاز بدن برای داشتن موهایی پرپشت هستند؛ علاوه بر این تامین ویتامین‌های E، C، A و CoQ10 نیز برای داشتن پوستی سالم واجب است. مصرف بهترین مولتی ویتامین با دارا بودن تمام این ویتامین‌ها و مواد معدنی، به شما در داشتن موهایی پرپشت و پوست زیبا و شفاف کمک می‌کند. 

سیستم ایمنی قوی داشته باشید

ویتامین‌های C، D (آنتی اکسیدان قوی) و E موجود در ترکیبات بهترین مکمل مولتی ویتامین، علائم آلرژی (حساسیت) را کاهش داده و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن افراد می‌شوند.

قلب سالمی داشته باشید

بهترین قرص مولتی ویتامین خارجی و ایرانی با داشتن ویتامین‌های گروه B، ویتامین K1، منیزیم و CoQ10 با بهبود سلامت قلب، احتمال ابتلای افراد به بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش می‌دهند.

به سرطان مبتلا نشوید!

مصرف قرص‌های مولتی ویتامین خطر ابتلا به سرطان را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. مطالعات پزشکی روی 14000 مرد 50 سال به بالا این ادعا را ثابت کرده است که مصرف روزانه بهترین مولتی ویتامین ایرانی و خارجی احتمال ابتلای آن‌ها به سرطان را پایین می‌آورد.

سلامت چشم‌های‌تان را حفظ کنید

بهترین مولتی ویتامین یکی از حامیان اصلی سلامت چشم است. این مکمل تقویتی با دارا بودن انواع ویتامین‌های ضروری برای حفظ و تقویت سلامت چشم مانند ویتامین E، C، A و نیاسین خطر ابتلای چشم به بیماری‌های مختلف را کاهش می‌دهد؛ به عنوان مثال لوتئین و زآگزانتین موجود در برخی مولتی ویتامین‌ها، با محافظت از چشم در برابر امواج مضر نور، خطر ابتلای آن به دژنراسیون را کاهش می‌دهند.

پرانرژی باشید و کمتر دچار استرس شوید

ویتامین‌های گروه B که پای ثابت اکثر قرص‌های مولتی ویتامین هستند نقش مثبتی در افزایش سطح انرژی و کاهش استرس و اضطراب دارند؛ بنابراین مصرف روتین‌وار این قرص‌ها سبب تقویت حس خوب بودن در شما می‌شود. 

بهترین مولتی ویتامین ایرانی یا خارجی؟

انواع مختلفی از قرص‌های مولتی ویتامین ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد که هر کدام ترکیبات متفاوتی از ویتامین‌ها و مواد معدنی دارند؛ با این حال به طور کلی و از منظر کشور تولید کننده، تفاوت چندانی میان بهترین مولتی ویتامین ایرانی و خارجی وجود ندارد؛ چرا که عامل اصلی در انتخاب یک مولتی ویتامین نظر و تجویز پزشک است.

دکتر متخصص با توجه به سن، جنس، سابقه سلامتی، نوع نیاز شما و … از میان انواع مولتی ویتامین‌های خارجی و ایرانی، ایده‌آل‌ترین گزینه را برای شما تجویز می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order