پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

مکمل بینایی

نمایش دادن همه 13 نتیجه

حس بینایی یکی از مهم‌ترین حس‌های بدن است که ابعاد زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ به همین علت توجه به سلامت چشم‌ها امری ضروری است. برای مراقبت از چشم و سلامت آن اکثر افراد به مصرف مکمل‌های بینایی؛ تغذیه و قرص‌هایی برای تقویت چشم می‌پردازند. علت‌های زیادی مانند افزایش سن، در معرض بودن دائم چشم با وسایل الکترونیکی، عادت‎های بد غذایی و غیره باعث کاهش بینایی افراد می‌شود؛ در این موقعیت استفاده از ویتامین تقویت چشم به بهبود سلامت چشم کمک می‌کند. برای تهیه انواع مکمل‌های تخصصی می‌توانید به پرنیان دارو مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید.

پرنیان دارو، ارائه دهنده انواع مکمل‌های تقویت بینایی

پرنیان دارو فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و تمامی محصولات آرایشی بهداشتی و مکمل‌های مختلفی مانند مکمل تسکین درد، مکمل بینایی و مکمل افزایش اشتها با مجوز وزارت بهداشت ارائه می‌دهد؛ همچنین برای جلب رضایت بیشتر افراد امکاناتی مانند ضمانت بازگشت وجه و پشتیبانی در ساعات اداری را فراهم کرده است. پرنیان دارو محصولات شما را در روز بعد از ثبت سفارش ارسال می‌کند، به همین منظور در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالاهای خریداری شده به دستتان می‌رسد.

مکمل‌های بینایی باید چه ترکیباتی را شامل می‌شوند؟

افرادی که برای سلامت چشمان خود به دنبال مکمل تقویت کننده چشم هستند باید سعی کنند مقدار کافی از ویتامین‌ها را در برنامه غذایی خود بگنجانند. به طور کلی بهترین قرص برای تقویت بینایی چشم، قرصی است که ترکیبات زیر را شامل شود.

ویتامین A

مکمل برای تقویت بینایی باید دارای ویتامین A باشد؛ به این علت که ویتامین a برای سلامت بینایی و چشم ضروری است. ویتامین A جزئی از پروتئین رودوپسین است که در شرایطی که نور کم است به چشم‌ها اجازه می‌دهد، ببینند و عملکرد اصلی این ویتامین بر روی قرنیه چشم است. باید بدانید که کمبود ویتامین َA باعث خشکی چشم می‌شود.

ویتامین E

ویتامین E به شفافیت چشم کمک شایانی می‌کند. اگر ویتامین E کاهش پیدا کند باعث کدری چشم و در نتیجه باعث آب مروارید می‌شود. مکمل‌های تقویت چشم باید دارای ویتامین E باشند تا به شفافیت چشم کمک کنند.

ویتامین گروه B

استفاده از مکمل‌های روزانه که ترکیبی از ویتامین‌های B6، B9 و B12 را دارا است خطر AMD را کاهش دهد. مکمل تقویت بینایی باید دارای این ویتامین‌ها باشد تا بهترین عملکرد را برای فرد داشته باشد.

چه مواردی تاثیر مصرف مکمل تقویت چشم را افزایش می‌دهد؟

در هنگام شروع مصرف مکمل‌های بینایی سن خود را در نظر بگیرید. با وجود اینکه این مکمل‌ها به نسخه پزشک نیازی ندارد؛ اما برای استفاده از آن‌ها بهتر است با دکتر معتمد خود مشورت کنید. برای افزایش تاثیر مکمل‌های تقویت چشم نیاز است که شما این موارد را رعایت کنید که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

استراحت دادن به چشم‌ها: بستن چشم‌ها برای چند دقیقه در اوج خستگی آن‌ها بسیار مفید است و یه چشم کمک می‌کند برای مدت زمان کوتاهی استراحت کند؛ اگر موقعیت شغلی شما به شکلی است که با کامپیوتر و یا کتاب زیاد سر کار دارید، برای سرحال شدن و رفع خستگی و همچنین تقویت چشم این عمل را تکرار کنید.

خواب مناسب: استراحت کوتاه برای چشم گرچه بسیار مفید است، اما کافی نیست. به طور کلی خواب به سیستم دفاعی بدن کمک شایانی می‌کند؛ همچنین خواب به عضلات چشم کمک می‌‌کند و وقتی بدن به اندازه کافی استراحت کند، چشمان شما نیز امکان تجدید قوا پیدا می کنند.

قیمت و خرید قرص تقویت چشم 

برای خرید قرص مکمل بینایی توجه داشته باشید که مجوز وزارت بهداشت و دارو را داشته باشد؛ همچنین اعتبار فروشگاه این اطمینان را به شما می‌دهد که محصول مورد نظرتان اصل و از کیفیت بالایی برخوردار است. قیمت مکمل تقویت بینایی به ایرانی یا خارجی بودن، برند و تعداد قرص بستگی دارد. پرنیان دارو یک داروخانه آنلاین معتبر است که مکمل‌ها را قیمتی مناسب ارائه می‌دهد تا همه افراد با هر قشر مالی بتوانند این مکمل را تهیه کنند.

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order