پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

قرص تسکین درد

نمایش دادن همه 5 نتیجه

به طور کلی درد احساسی است که در مواجه با آسیب‌های فیزیکی نمایان می‌شود. این احساس ناخوشایند منجر به کلافگی، بی‌حوصلگی و بی‌قراری شده  و ممکن است عملکرد فرد را مختل کند؛ به همین علت کاهش درد یکی از اهداف مهم پزشکی است. انسان ممکن است در طول زندگی خود بنا به دلایل مختلف با دردهایی مانند کمردرد، پادرد، دندان درد و سردرد رو به رو شود؛ اگر برای درمان و تسکین این دردها به دنبال سریع‌ترین روش هستید، ما مصرف قرص مسکن درد را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پرنیان دارو، داروخانه‌ای آنلاین است که انواع مکمل تخصصی مانند قرص تسکین درد بدن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با مجوز رسمی وزارت بهداشت و بدون نسخه پزشک در اختیار شما قرار می‌دهد.

پرنیان دارو ارائه دهنده قوی‌ترین مسکن درد

داروخانه آنلاین پرنیان دارو فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است. این داروخانه در تلاش است با حفظ سلامت شما و ارائه بهترین برندهای دارویی با مناسب‌ترین قیمت رضایت شما را جلب کند؛ به همین منظور انواع قرص و مکمل مانند مکمل قلب و عروق را با مجوز سازمان غذا و دارو ارائه می‌دهد.

پرنیان دارو امکاناتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است؛ از جمله این امکانات پشتیبانی آنلاین در ساعات اداری است؛ همچنین با تضمین بازگشت وجه در صورت مشکل داشتن دارو، این اطمینان را به افراد می‌دهد تا با خاطری آسوده خرید خود را نهایی کنند.

تیاماکس، شناخته شده‌ترین قرص تسکین درد بدن

درد یک علامت محافظتی در بدن است. زمانی که بدن فرد دچار بحرانی درونی می‌شود با درد به او هشدار می‌دهد؛ در این موقعیت افراد باید به دنبال حذف عامل ایجاد درد یا تسکین آن باشند.

به این منظور پرنیان دارو قرص تسکین درد تیاماکس را به مخاطبان خود معرفی می‌کند تا با کمترین عوارض دردهای خود را تسکین دهند. این دارو به نسخه پزشک نیازی ندارد و افراد می‌توانند به راحتی در هر ساعات از شبانه روز نسبت به خرید قرص تسکین درد تیاماکس اقدام کنند.

نقد و بررسی قرص مسکن درد تیاماکس

قرص تیاماکس مسکن دردی است که در کاهش علائم عصبی موثر است و زمانی که افراد در بدن خود احساس درد کردند می‌توانند از این مسکن استفاده کنند.

از جمله ویژگی‌های این مسکن به این صورت است که در بهبود انعطاف پذیری و عملکرد مفاصل به فرد کمک می‌کند و با تامین ویتامین B1 مورد نیاز بدن به التیام متابولیسم انرژی در فرد می‌پردازد.

مانند بسیاری از محصولات پرنیان دارو همچون انواع قرص تقویت استخوان و مفاصل، برای این مسکن هم هیچ عوارضی ثبت نشده است و افراد متناسب با شرایط بدنی خود و یا تجویز پزشک می‌توانند از آن استفاده کنند. با وجود اینکه هیچ عوارضی برای این دارو ثبت نشده است، توجه داشته باشید بیش از اندازه از این دارو استفاده نکنید تا آسیبی به بدن شما وارد نشود.

نحوه مصرف این مسکن به این صورت است که می‌توانید آن را یک بار در روز همراه با غذا مصرف کنید یا طبق تجویز پزشک مصرف آن را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

  • هشدارهایی برای مصرف تیاماکس:

توجه داشته باشید اگر یک نوبت مصرف را فراموش کردید، نیازی به مصرف نوبت فراموش شده نیست.

قرص تیاماکس باید تحت حرارت کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد، دور از نور و رطوبت نگهداری شود.

قیمت و خرید قرص تسکین درد بدن

برای خرید قرص تیاماکس ابتدا به تاریخ انقضا آن توجه کنید. از آنجایی که دارو با سلامت افراد ارتباط مستقیم دارد، خرید از یک داروخانه معتبر به شما این اطمینان را می‌دهد که دارو یا مکمل خریداری شده با تاییدیه وزارت بهداشت است.

پرنیان دارو مسکن درد تیاماکس را با تاییدیه سازمان غذا و دارو با مناسب‌ترین قیمت در اختیار افراد قرار می‌دهد. آن‌ها می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز سفارش قرص مسکن درد خود را ثبت کنند.

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order