پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

داروی تقویت سیستم ایمنی

نمایش 1–16 از 67 نتیجه

همه ما در طول زندگی ممکن است به بیماری‌های مختلفی مبتلا شویم؛ به خصوص در فصل سرما که امکان مبتلا شدن به بیماری مانند آنفولانزا و سرماخوردگی بیشتر است. اگر سیستم ایمنی بدن خود را بالا ببریم، زمانی که ویروس‌های مختلف وارد بدن  می‌شوند، سیستم ایمنی این توان را دارد که آن‌ها را مهار کند. برای افزایش سیستم ایمنی بدن می‌توان از مکمل‌های غذایی و دارویی استفاده کرد.

پرنیان دارو، یک داروخانه اینترنتی است که داروهای بدون نیاز به نسخه پزشک را با تضمین کیفیت، اصالت، ارسال سریع و ضمانت 3 روزه بازگشت وجه در اختیار افراد قرار می‌دهد. 

اهمیت استفاده از داروی تقویت سیستم ایمنی بدن

استفاده از قرص‌های تقویت سیستم ایمنی اهمیت بسیار بالایی دارد؛ به این علت که به افراد کمک می‌کنند سلامت خود را در برابر انواع ویروس‌ها و بیماری‌ها حفظ کنند. برخی افراد ممکن است به خاطر کم اشتهایی به انواع بیماری‌های مختلف دچار شوند. در این موقعیت با استفاده از مکمل افزایش اشتها، می‌توانند اشتها از بین رفته خود را بازگردانند.

  • استفاده از داروي تقويت سيستم ايمني به بدن کمک می‌کند به محض ورود باکتری‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ها و انگل‌ها بتواند آن‌ها را نابود کند و مانع بروز بیماری شود.
  • قرص تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند تا هرچه سریع‌تر بیماری‌ها را شکست داده و روند بهبودی خود را سرعت ببخشید.
  • اگر یکی از سلول‌های بدن ما عملکرد صحیح خود را از دست داده باشد، داروی تقویت سیستم ایمنی به پاکسازی و نابود کردن آن کمک می‌کند.
  • این داروی تقویتی سیستم ایمنی سالم هرگونه سلول بیمار را، از عفونی گرفته تا سلول‌های سرطانی از بین می‌برد.
  • یک سیستم ایمنی سالم که با مصرف داروی تقویتی قدرتمندتر شده است، آلرژن‌های محیطی را به سرعت از بدن پاک می‌کند.
  • تقویت سیستم ایمنی در پیشگیری از ابتلا به آنفولانزا، سرماخوردگی و کرونا نقش مهمی دارد.
  • داروی تقویت سیستم ایمنی بزرگسالان، انرژی را بالا برده و در کاهش احساس خستگی نقش دارد.
  • داروی تقویت سیستم ایمنی بدن، هرگونه التهابی در بدن را کاهش می‌دهد. 

نحوه مصرف قرص تقويت سيستم ايمني

نحوه صحیح استفاده از انواع داروی تقویت سیستم ایمنی با یکدیگر متفاوت است؛ به طور مثال برخی ویتامین‌ها مانند ویتامین‌های گروه D و E و K و A محلول در چربی هستند و بهتر است بعد از غذا ر مصرف شوند.

 سایر ویتامین‌ها که محلول در آب هستند جهت جذب بیشتر، بهتر است با شکم خالی و یا فاصله بیشتری از غذا مصرف شوند. 

مصرف برخی ویتامین‌ها و ریزمغذی‌ها نیز به جذب بهتر این داروها کمک می‌کند؛ به طور مثال مصرف توام ویتامین C و آهن به جذب بهتر آهن در بدن کمک می‌کند. 

با آگاهی از این نکته‌ها در ادامه به نحوه صحیح مصرف داروي تقويت سيستم ايمني اشاره می‌کنیم.

ویتامین های محلول در چربی (D و E و K و A): همراه با عصرانه پس از مصرف غذاهای چرب.

ویتامین‌های محلول در آب (B و C و فولیک اسید): صبح‌ها ناشتا نیم ساعت پیش از صبحانه یا دو ساعت پس از صرف غذا.

درباره انواع ویتامین‌های گروه B در نظر داشته باشید با توجه به این که ویتامین‌های این گروه نقش مهمی در افزایش انرژی و کاهش استرس دارند و جزء ویتامین‌های محلول در آب محسوب می‌شوند، بهترین زمان مصرف آن‌ها صبح‌ها حداقل نیم ساعت پیش از صبحانه است.

بهترین مولتی ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی بدن

استفاده از انواع ویتامین‌ها برای تقویت سیستم ایمنی بزرگسالان یا کودکان یکی از مطمئن‌ترین روش‌هایی است که برای محافظت از بدن در برابر انواع بیماری‌ها و ویروس می‌توان انجام داد. مصرف انواع مولتی ویتامین‌ها از سنین کودکی باعث می‌شود سیستم ایمنی شما در بزرگسالی تقویت شده و بسیار مقاوم باشد. از آنجایی که انسان با افزایش سن از نظر جسمی در معرض بیماری‌های بیشتری قرار می‌گیرد، توصیه می‌شود حتما ویتامین‌های لازم بدن خود را تهیه و مصرف کنید.

همچنین ممکن است افراد دچار کم خونی شوند که یکی از علت‌های ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن است؛ در این موقعیت افراد می‌توانند با استفاده از قرص کم خونی به سلامت بدن و افزایش سیستم ایمنی بدن خود کمک کنند.

راهنمای خرید و قیمت داروی تقویت سیستم ایمنی بدن 

از آنجایی که دارو و مکمل‌های دارویی با سلامت انسان در ارتباط هستند؛ برای خرید هر دارو و مکمل دارویی باید نکاتی را رعایت کنید. درست است که مکمل‌های تقویت سیستم ایمنی به نسخه پزشک  نیاز ندارند؛ اما برای تهیه بهترین شربت تقویت سیستم ایمنی بدن بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا به شما بهترین داروی تقویت سیستم ایمنی که مناسب بدن شما است را معرفی کند. 

هنگام خرید باید به تاریخ انقضای دارو توجه ویژه داشته باشید؛ همچنین از اصل بودن دارو اطمینان حاصل کنید؛ به این منظور توجه به معتبر بودن داروخانه به شما این اطمینان را می‌دهد که محصول اصل و با کیفیتی را خریداری کرده‌اید.

برای اطلاع از قیمت دارو تقویت سیستم ایمنی کافیست در همین صفحه قیمت محصول مورد نظر خود را مشاهده و سپس آن را خریداری کنید.

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order