پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

عطر و ادکلن

نمایش 1–16 از 53 نتیجه

از عطرها و ادکلن‌ها عموما برای افزایش بوی خوش بدن و محیط استفاده می‌شود. این محصولات آرایشی از ترکیبات مختلفی تشکیل می‌شوند و در بسته‌بندی‌های مختلف به صورت اسپری و مایع به بازار عرضه می‌شوند. 

در این بخش به بررسی انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه و نحوه خرید اورجینال این محصولات می‌پردازیم. 

خرید عطر و ادکلن اورجینال از داروخانه پرنیان دارو

هر چند با انواع عطر و ادکلن آشنا باشیم اما باز هم این امکان وجود دارد که در هنگام خرید فرق بین عطر و ادکلن اصل و تقلبی را متوجه نشویم؛ از این رو بهترین راه برای خرید این محصولات این است که عطرها و ادکلن‌هایمان را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنیم. یکی دیگر از نگرانی‌هایی که در هنگام خرید عطر و ادکلن اورجینال ممکن است وجود داشته باشد قیمت عطرها و ادکلن‌ها است. عطر و ادکلن اصل عموما قیمت بالایی دارند اما برخی از سودجویان محصولات تقلبی را به قیمت محصولات اصل روانه بازار می‌کنند؛ این مسئله یک دیگر از دلایلی است که خریدار را مجاب می‌کند از یک فروشگاه معتبر خریداری کند. داروخانه آنلاین پرنیان دارو یکی از معتبرترین مراکز جهت خرید انواع محصولات بهداشتی و آرایشی است؛ چرا که تمامی محصولات خود را با گواهی معتبر بهداشتی به بازار عرضه می‌کند.

انواع عطر و ادکلن بر اساس رایحه

عطرها و ادکلن‌ها از منظرهای مختلف دسته بندی می‌شوند؛ به طور مثال یک دسته بندی بر اساس ترکیبات و رایحه‌هایی است که در این محصولات استفاده می‌شوند و یک دسته بندی بر مبنای جنسیت. شکل ظاهری نیز یکی دیگر از دسته‌بندی‌هایی است که برای انواع عطر و ادکلن در نظر گرفته شده است؛ به عنوان مثال عطر کراس از جمله عطرهایی است که به راحتی در جیب کت قرار می‌گیرد و کاربردی روزانه دارد. در این بخش عطرها و ادکلن‌ها را بر اساس رایحه‌ای که دارند دسته‌بندی کرده‌ایم: 

رایحه مردانه و زنانه

انواع عطر و ادکلن‌ها در رایحه‌های زنانه و مردانه تولید می‌شوند. عطر و ادکلن‌های مردانه رایحه‌ای تند و تلخی دارند؛ در حالی که عطرهای زنانه عموما بویی شیرین و میوه‌ای دارند. 

رایحه مرکبات

این عطرها از ترکیبات میوه‌هایی چون توت، لیمو، سیب، پرتقال، هلو و… تشکیل شده‌اند و بویی شیرین، تند و تازه دارند. این نوع رایحه را بیشتر افرادی می‌پسندند که به طبیعت و محصولات طبیعی علاقه دارند.

 این عطرها از ترکیبات میوه‌ها مانند سیب، توت، لیمو و پرتقال تشکیل شده‌اند و بوی شیرین، تازه و میوه‌ای دارند.

رایحه چوب

این محصولات از ترکیبات چوبی مثل سدر، عود، کهربا و صنوبر ساخته شده‌اند و عموما بوی گرم و چربی دارند. عطر‌ و ادکلن‌هایی که رایحه چوب دارند خوش‌بو کننده‌ای آرامش بخش هستند و حس شیک و کلاسیکی را به مخاطب القا می‌کنند. توصیه می‌شود افرادی که دارای روابط اجتماعی بالایی هستند به منظور ایجاد حس مثبت به اطرافیان خود از این رایحه استفاده کنند.

رایحه بوی گل

این محصولات از ترکیبات گل‌ها و برگ‌ها ساخته شده‌اند و عموما بوی تازه، شیرین و ملایمی دارند. معروف‌ترین رایحه‌ها، رایحه گل یاس، رز، شکوفه‌های پرتقالی و… هستند. این رایحه‌ها به دلیل شیرینی‌ای که دارند عموما مورد پسند بانوان قرار می‌گیرند. از این رو اگر قصد خرید عطر و ادکلن زنانه را دارید بهتر است از این رایحه استفاده کنید.

رایحه ادویه‌جات شرقی

این عطر‌ها از ترکیبات شرقی مثل زعفران، مشک، عنبر و ادویه‌های چون دارچین، فلفل، میخک و… ساخته شده‌اند و بوی گرم و شرقی دارند؛ استفاده از این رایحه برای فصل‌های سرد سال و در مجالس و محافل رسمی توصیه می‌شود. 

رایحه بوی دریا

عطر و ادکلن‌هایی که دارای رایحه دریایی هستند عموما مورد پسند مردان قرار دارند؛ این محصولات رایحه‌ای تازه و با طراوتی به بدن و محیط می‌بخشند و برای فصل بهار می‌توانند گزینه بسیار مناسبی باشند. 

برای انتخاب عطر یا ادکلن باید به چند عامل مهم از جمله سلیقه شخصی، موقعیت استفاده، فصل، مدت زمان ماندگاری دقت داشته باشید. در هنگام خرید عطر و ادکلن بهتر است مقداری از محصول را روی پوست خود تست و سپس تصمیم به خرید آن کنید. 

روش نگهداری انواع عطر و ادکلن

نگهداری از محصولات بهداشتی مانند عطر و ادکلن بسیار مهم است؛ در این بخش چند روش نگهداری را معرفی کرده‌ایم: 

  • بهتر است در جعبه را وقتی به آن نیاز دارید باز کنید. 
  • جعبه این محصولات را بهتر است در فضایی تاریک نگهداری کنید. 
  • بهتر است در مکانی خشک نگهداری کنید. 
  • بهتر است در جعبه اصلی نگهداری شوند.
  • از تکان دادن جعبه عطرها و ادکلن‌ها قبل از مصرف خودداری کنید. 

قیمت فروش عطر و ادکلن چگونه است؟ 

قیمت عطر و ادکلن نیز مانند هر محصول بهداشتی دیگری به موارد بسیاری بستگی دارند. از جمله این موارد می‌توان به برند، حجم، میزان ماندگاری، کیفیت و… اشاره کرد. برندهای بسیاری در بازار وجود دارند؛ از برندهای معروف با نام‌های بزرگ تا برندهای کوچک و محلی. هر یک از این برندها با توجه به مواردی که به آن اشاره شد، برای عطر و ادکلن‌های خود قیمتی را در نظر گرفته‌اند. این برندها را می‌توانید در فروشگاه‌های مخصوص عطر و ادکلن، داروخانه‌ها و فروشگاه‌های لوازم بهداشتی خریداری کنید. 

در داروخانه پرنیان دارو نیز می‌توانید طیف گسترده‌ای از عطر و ادکلن‌های اصل را با ضمانت اصالت و قیمت خریداری کنید. قیمت عطر و ادکلن مناسب با سلیقه خود را نیز می‌توانید از طریق همین صفحه استعلام بگیرید. 

در نهایت باید بگوییم اگر قصد خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه، یا خرید عطر و ادکلن شرکتی یا اورجینال دارید بهتر است مناسب با سلیقه خود این محصولات را خریداری کنید. این محصولات در درجه اول باید با مشام شما سازگار باشند و باعث سر درد یا حساسیت پوستی نشوند. 

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order