پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

قرص مکمل قلب و عروق

نمایش 1–16 از 20 نتیجه

قلب، حیاتی‌ترین اندام بدن است. این تلمبه ماهیچه‌ای وظیفه گردش خون در بدن انسان را برعهده دارد و به صورت مستمر اکسیژن و مواد مغذی را از طریق خون به قسمت‌های مختلف بدن می‌رساند؛ از این رو می‌توان گفت ضعف در ساختار عملکردی این اندام سلامت کل بدن را تحت الشعاع قرار می‌دهد و تقویت آن نیز موجب تقویت تمام قسمت‌های بدن انسان می‌شود.

داروخانه آنلاین پرنیان دارو با مجوز رسمی وزارت بهداشت انواع قرص‌های مکمل قلبی و عروقی بدون نیاز به نسخه پزشک را با تضمین اصالت و سلامت محصول و ارسال فوری به سراسر کشور عرضه می‌کند.

 

خرید بهترین قرص برای تقویت قلب از داروخانه رسمی وزارت بهداشت

پرنیان دارو انواع قرص مکمل قلب و عروق را با مجوز رسمی وزارت بهداشت و تضمین به روز بودن تاریخ تولید و انقضای محصولات عرضه می‌کند.

هر چند عموما برای خرید قرص و داروی قلبی عروقی نیاز به نسخه پزشک ندارید؛ با این حال با توجه به حساسیت بالای قلب، متخصصین ما در پرنیان دارو شدیدا توصیه می‌کنند که قبل از خرید هر گونه مکمل قلبی و عروقی حتما به پزشک مراجعه کنید و با توصیه او اقدام به خرید مکمل تخصصی قلب و عروق کنید تا از بروز هرگونه آسیب و عارضه احتمالی جلوگیری شود.

جهت خرید و اطلاع از قیمت بهترین قرص برای تقویت قلب کافیست در همین صفحه ضمن مشاهده انواع مکمل‌های قلبی و عروقی، مطالعه مشخصات و تاثیرات هر یک، داروی مورد نظر خود را با چند کلیک ساده خریداری کرده و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

 

قیمت قرص مکمل قلب و عروق

قیمت قرص مکمل قلب و عروق بسته به نوع محصول و کارکرد آن در قلب متفاوت است؛ به عنوان مثال قیمت قرص تپش قلب با قرص مناسب برای نارسایی قلبی متفاوت است.

از این رو می‌توان “عملکرد درمانی” قرص‌های قلبی و عروقی را یک عامل مهم در تعیین قیمت آن‌ها دانست؛ علاوه بر این نام شرکت ارائه دهنده دارو نیز ممکن است در قیمت گذاری اثر بگذارد.

قیمت قرص‌های مکمل قلب و عروق در پرنیان دارو را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید و بعد از مقایسه قیمت محصولات با سایر داروخانه‌های آنلاین و اطمینان از منصفانه بودن قیمت‌ها، خرید خود را تکمیل کنید.

 

قرص مکمل قلب و عروق، بهترین ویتامین برای تقویت قلب

عقل سالم در بدن سالم است و بدن سالم بدون حفظ سلامت قلب، وجود نخواهد داشت!

دلایل و مشکلات متعددی هستند که باعث ضعیف شدن عضله و عملکرد قلب انسان می‌شوند؛ مصرف دخانیات، سبک زندگی ناسالم و مشکلات ژنتیکی و مادرزادی از جمله اصلی‌ترین دلایل بروز بیماری‌ها و مشکلات قلبی عروقی هستند؛ از این رو واجب است تا افراد ضمن دوری از دخانیات، ورزش و استفاده از یک رژیم غذایی سالم، با مصرف داروها و قرص‌های قلبی و عروقی تقویتی، از افت سلامت قلب جلوگیری کرده یا قلب ضعیف خود را تقویت کنند.

قرص‌های مکمل قلبی و عروقی با داشتن ترکیبات مغذی و مناسب برای حفظ و ارتقا سلامت قلب از ابتلا افراد به بیماری‌ها و مشکلات قلبی و عروقی جلوگیری کرده و با تقویت عضله قلب سبب کاهش اثرات بیماری در افراد دارای مشکلات قلبی می‌شوند. 

ویتامین B، ویتامین E، D، کوآنزیم Q10، منیزیم و امگا 3 از جمله مواد رایج موجود در قرص‌های مکمل قلبی و عروقی هستند.

 

انواع قرص‌های قلبی عروقی

همچون قرص کم خونی، قرص‌های مکمل قلبی و عروقی انواع مختلفی دارند. عمده این تقسیم بندی براساس کاربرد درمانی داروی مورد نظر است؛ به عبارت دیگر با توجه به تنوع بالای بیماری‌های قلبی عروقی، قرص‌های تقویت و قلب عروق نیز انواع مختلف با اثرگذاری‌های متفاوت دارند. 

  • قرص تپش قلب

اگر دائما دچار تپش قلب‌های بی دلیل یا با دلیل می‌شوید، با مشورت پزشک می‌توانید از قرص‌های پروپرانولول، کلردیازپوکساید و دیازپام که بهترین داروهای مناسب برای کنترل ضربان قلب هستند استفاده کنید.

  • قرص تقویت قلب

قرص تقویت قلب مناسب افرادی است که به طور کلی قلب ضعیفی دارند. عملکرد این قرص‌ها به این شکل است که موجب افزایش قدرت ماهیچه‌های قلب می‌شود.

  • قرص نارسایی قلب

قرص‌های مناسب برای نارسایی قلبی باعث افزایش سرعت دفع سدیم و کلر در بدن فرد می‌شوند و از این طریق به درمان نارسایی قلبی او کمک می‌کنند.

  • قرص رقیق کننده قلب

عملکرد قرص رقیق کننده قلب به این صورت است که از غلیظ شدن خون جلوگیری می‌کند.

چند توصیه و هشدار مهم:

  • مشورت با پزشک فراموش‌تان نشود!
  • اگر باردار هستید حداقل تا 3 ماه از مصرف هر نوع قرص قلبی و عروقی جلوگیری کنید؛ زیرا باعث آسیب به جنین می‌شود. بعد از گذشت 3 ماه هم برای مصرف به پزشک متخصص مراجعه کنید.

 

نشانه‌هایی که شما را وادار به مصرف داروی قلبی عروقی می‌کند (علائم بیماری‌های قلبی)

قاعدتا هر بیماری با بروز علائم و نشانه‌هایی در افراد همراه می‌شود؛ به عنوان مثال ابتلای متعدد به بیماری‌های مختلف می‌تواند نشانه ضعیف بودن سیستم ایمنی فرد و نیاز او به مصرف قرص تقویت سیستم ایمنی بدن باشد.

از رایج‌ترین علائم و نشانه‌های بیماری‌های قلبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد درد در قفسه سینه
  • درد در قسمت بالای بدن
  • تنگی نفس
  • احساس سبکی در سر
  • ضعف در بازو
  • افتادگی صورت
  • تکلم غیر قابل فهم

 

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order