پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

لاغری و کاهش وزن

نمایش 1–16 از 21 نتیجه

این روزها تقریبا همه دنبال تناسب اندام هستند و می‌خواهند به وزن ایده‌آل خود برسند؛ به این منظور پیشنهاد می‌شود از مکمل‌های غذایی دارویی استفاده کنید. انواع مکمل لاغری و کاهش وزن در این راستا بسیار به افراد کمک می‌کنند.

برای خرید این مکمل‌ها به نسخه پزشک نیازی نیست؛ از این رو پرنیان دارو علاوه بر محصولات آرایشی و بهداشتی، انواع مکمل‌ها را به صورت آنلاین با مجوز رسمی وزارت بهداشت و ضمانت اصالت و کیفیت کالا در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

پرنیان دارو ارائه دهنده بهترین مکمل لاغری

پرنیان دارو یک داروخانه اینترنتی است که فعالیت خود را در سال 1399 آغاز کرده است. شما می‌توانید به راحتی در هر ساعات شبانه روز با مراجعه به وب سایت پرنیان دارو، محصول مورد نظر خود را مانند پودر مکمل لاغری یا مکمل افزایش اشتها را خریداری کنید. این مجموعه برای جلب رضایت بیشتر شما امکاناتی نظیر ضمانت بازگشت وجه را فراهم کرده است. محصول سفارشی شما یک روز بعد از پرداخت هزینه نهایی بلافاصله برایتان ارسال خواهد شد. تمام محصولات دارویی موجود در سایت پرنیان از ضمانت کیفیت و اصالت کالا برخوردارند؛ از این رو خیال‌تان از بابت تاریخ تولید به‌روز و انقضای محصولات راحت باشد؛ با این وجود در صورت وجود هرگونه مشکل در مرسوله دریافتی، می‌توانید مسئله را با کارشناسان ما در پرنیان دارو مطرح کرده و در صورت تایید مشکل، محصول را مرجوع کنید.

 

انواع قرص لاغری 

به طور کلی می‌توانیم  قرص لاغری و کاهش وزن را به 3 دسته تقسیم کنیم:

  1. قرص کاهش اشتها 2. قرص چربی سوزی 3. قرص کاهش دهنده جذب
  • قرص کاهش اشتها به این صورت عمل می‌کند که باعث می‌شود فرد مصرف کننده احساس سیری کند؛ به عبارت دیگر چون این قرص‌ها دارای فیبر بالا هستند به افزایش احساس سیری در فرد کمک می‌کنند.
  • قرص چربی سوزی سوخت و ساز را در بدن فرد مصرف کننده افزایش می‌دهد و باعث دفع چربی‌های اضافه می‌شود. 
  • قرص کاهش دهنده جذب، از جذب چربی اضافه جلوگیری می‌کند و در صورت مصرف مواد غذایی که چربی بالا دارند آن را از طریق مدفوع دفع می‌کند.

 

 قرص لاغری برای کاهش وزن سریع برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از قرص لاغری و کاهش وزن به افرادی که دارای اضافه وزن هستند و می‌خواهند در مدت زمان کوتاهی وزن خود را کاهش دهند به شدت توصیه می‌شود؛ زیرا اضافه وزن عاملی خطرآفرین برای سلامت انسان است؛ از این رو بهترین اقدام برای دفع خطرات احتمالی وزن بالا و کاهش وزن استفاده از مکمل‌های لاغری است.

هشدار: حتما به میزان مصرف مکمل لاغری و کاهش وزن در طول روز دقت کنید و قبل از مصرف آن با پزشک خود مشورت کنید؛ همچنین توجه داشته باشید در کنار مصرف این مکمل، از مکمل استخوان و مفاصل استفاده کنید تا در دوره لاغری آسیب‌های دیگری به بدن وارد نشود.

 

مکمل‌های لاغری از چه طریقی وزن را کاهش می‌دهد؟

تنوع قرص‌های لاغری برای کاهش وزن بسیار بالاست و تمامی این مکمل‌ها مدعی هستند که می‌توانند به خوبی وزن را کاهش دهند.

شیوه‌ کار قرص‌های لاغری از طریق چند مکانیزم صورت می‌گیرد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • مکمل‌ها اشتها را کاهش داده و به فرد احساس سیری القا می‌کند؛ این مسئله باعث می‌شود فرد کالری کمتری مصرف کند.
  • جذب مواد مغذی مانند چربی را در بدن کاهش می‌دهد.
  • باعث افزایش سوخت و ساز شده و چربی بیشتری را در بدن می‌سوزاند.

 

اثر مکمل لاغری چگونه افزایش پیدا می‌کند؟

اثربخشی مکمل‌های لاغری به این صورت افزایش پیدا می‌کند که شما باید در کنار مصرف آن‌ها برنامه غذایی مناسب داشته باشید و از خوردن مواد قندی مانند شیرینی جات و کربوهیدرات‌ها پرهیز کنید.

  • سعی کنید به اندازه کافی پروتئین مصرف کنید؛ مصرف پروتئین به حفظ توده‌های عضلانی و متابولیسم بدن شما کمک شایانی می‌کند.
  • در زمان استفاده از مکمل لاغری آب زیاد بنوشید. آب به جذب بهتر این قرص‌ها کمک می‌کند؛ همچنین اگر اهل ورزش هستید، مصرف آب خود را در طول روز بیشتر کنید.

 

عوارض مصرف مکمل لاغری و کاهش وزن

هنگام خرید مکمل‌های لاغری و چربی سوز دقت کنید که مکمل مورد نظر حتما تاییدیه وزارت بهداشت داشته باشد؛ این مجوز ثابت می‌کند دارو سالم و با کیفیت است؛ همچنین اگر همزمان با این مکمل‌ها، داروی دیگری هم مصرف می‌کنید، دقت کنید که مکمل مذکور از نظر پزشکی با این داروها تداخل نداشته باشد.

به طور کلی مکمل‌های لاغری عوارض خاصی ندارند؛ فقط در میزان مصرف این مکمل‌ها دقت کنید؛ زیرا استفاده بیش از حد از این مکمل‌ها ممکن است به سیستم بدن آسیب وارد کند.

 

خرید و قیمت مکمل لاغری و کاهش وزن

برای خرید مکمل‌های لاغری باید مواردی را رعایت کنید.

اعتبار فروشگاه از مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت. معتبر بودن داروخانه این اطمینان را به شما می‌دهد که داروی خریداری شده اورجینال و با کیفیت است.

پرنیان دارو محصولات دارویی و بهداشتی خود را با مجوز رسمی وزارت بهداشت ارائه می‌دهد تا هر گونه نگرانی شما را بابت کیفیت و سلامت داروها رفع کند.

قیمت مکمل‌های لاغری به صورتی شرکتی ثابت هستند؛ اما پرنیان دارو این محصولات را با قیمتی مناسب‌تر در اختیار افراد قرار می‌دهد تا قشرهای مختلف مردم با سطح درآمد متفاوت بتوانند مکمل مورد نظر خود را برای لاغری تهیه کنند.

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order