پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

لاک پاک کن

در صنعت مد و زیبایی امروزه علاوه بر آرایش صورت و مو، توجه گسترده‌ای به آرایش ناخن و محصولات مرتبط به آن شده است. محصولات آرایشی مربوط به ناخن طیف بسیار متنوعی دارند؛ از نمونه‌های محصولات مراقبتی بهداشتی برای رشد و مراقبت ناخن گرفته تا انواع لاک و پدهای لاک پاکن. اگر قصد خرید لاک پاکن دارید اما نمی‌دانید چه نوع لاک پاک کنی برای شما مناسب است تا انتهای این بحث همراه پرنیان دارو باشید. 

 

خرید انواع لاک پاک کن با قیمت بسیار مناسب از داروخانه پرنیان دارو

در حال حاضر یکی از پرمصرف‌ترین محصولات مرتبط به ناخن که قیمت بسیار مناسبی هم دارد انواع لاک پاکن است.

لاک پاکن‌ها محصولات شیمیایی‌ای هستند که در صنعت آرایشی بهداشتی به منظور پاکسازی و زدودن لاک از روی ناخن‌ها استفاده می‌شوند؛ این محصولات شامل موادی مانند استات اتیل، استات بوتیل، اتانول و… می‌شوند. این محصول پر استفاده را می‌توانید در انواع مختلف از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های لوازم آرایشی بهداشتی تهیه کنید. 

داروخانه آنلاین پرنیان دارو با بیش از 3 سال تجربه در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی بهداشتی انواع محصولات برند مرتبط به ناخن مانند لاک پاکن، محرک رشد ناخن و… را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی ویژه به صورت اینترنتی می‌فروشد؛ اگر قصد خرید انواع لاک پاکن را دارید می‌توانید در همین صفحه محصول مورد نظر خود را به سبد خریدتان اضافه کنید و پس از پرداخت وجه بین دو تا سه روز کاری آن را درب منزل‌تان تحویل بگیرید. 

 

لاک پاک کن چیست؟

لاک پاکن محصولی است که به منظور ریمو و پاک کردن انواع لاک ناخن استفاده می‌شود. این محصولات دیری است که توسط کارخانه‌ها تولید می‌شوند اما امروزه شکل و انواع متنوعی از آن در بازار به چشم می‌خورد که باب سلیقه هر شخصی هستند و از نظر قیمت و نحوه کاربرد تفاوت زیادی با یکدیگر دارند؛ با این وجود تمامی آن‌ها در یک چیز با هم اشتراک دارند و آن هم عملکرد این محصول یعنی زدودن لاک از روی ناخن‌ها است. 

 

انواع لاک پاکن بر اساس شکل ظاهری

یکی از دسته‌بندی‌هایی که برای این محصول توسط کارخانه‌ها در نظر گرفته شده، دسته بندی بر مبنای نحوه استفاده از آن‌هاست. این محصولات در حال حاضر به سه صورت تولید می‌شوند: 

  • پدهای لاک پاکن
  • مایع لاک پاکن
  • ابرهای لاک پاکن

هر کدام از این مدل‌ها در نوع برند، کیفیت، میزان پاک‌کنندگی، مدل و… با یکدیگر متفاوت هستند و افراد بسته به میزان حساسیت پوست، بودجه و نیاز خود می‌توانند یکی از این سه مدل را برای مصارف شخصی خود خریداری کنند. 

 

انواع لاک پاکن بر اساس ترکیبات

پیش از این که به بررسی انواع لاک پاک کن بر اساس ترکیبات و محتویات بپردازیم باید بگوییم اکثر لاک پاکن‌ها حاوی ترکیبات شیمیایی هستند از این رو توصیه می‌شود در هنگام استفاده از این محصولات از تهویه مناسب و هوای آزاد اطمینان حاصل کنید؛ همچنین از تماس مستقیم با پوست، چشم‌ها و سایر اعضای بدن خودداری کنید و در صورت برخورد محل مورد نظر را به خوبی با آب و صابون بشویید.

علاوه بر دسته‌بندی بر مبنای شکل ظاهری دسته بندی دیگری هم می‌توان برای این محصولات پرکاربرد به کار برد؛ یعنی دسته‌بندی بر اساس ترکیبات و مواد تشکیل دهنده آن‌: 

لاک پاکن معمولی: این لاک پاکن‌ها حاوی استات اتیل یا استات بوتیل هستند و معمولا برای زدودن لاک از روی ناخن‌های معمولی مناسب هستند. قدرت پاک کنندگی این نوع لاک پاکن بالاست و برای مصارف روزانه مناسب است.

لاک پاک کن بدون استات: اگر پوست شما به لاک پاکن‌های معمولی حساسیت نشان می‌دهد بهتر است از لاک پاکن بدون استات استفاده کنید؛ در این نوع لاک پاکن‌ها که فاقد ترکیب استات هستند به منظور پاک کنندگی بهتر از مواد دیگری مثل استات امیل استفاده می‌شود.

لاک پاک کن مرطوب کننده: اگر پوست شما خشک است و با لاک پاکن‌های معمولی دچار سوزش و خشکی مضاعف می‌شود، بهتر است برای زدودن لاک از روی ناخن‌های خود از لاک پاکن‌های حاوی روغن جوجوبا، آرگان، آلوئه ورا، ویتامین ای و… که باعث آبرسانی و مرطوب کردن پوست و ناخن می‌شود استفاده کنید. 

لاک پاک کن طبیعی: اگر جزو افرادی هستید که ترجیح می‌دهید از مواد شیمیایی استفاده نکنید، می‌توانید از لاک پاکن‌های ارگانیک استفاده کنید.

 

قیمت لاک پاکن چقدر است؟ 

همانطور که گفته شد این محصول در انواع متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شود؛ از این رو قیمت آن با توجه به نوع برند، محتویات، کیفیت و… می‌تواند گران‌تر یا ارزان‌تر باشد؛ اما به صورت نسبی محدوده قیمتی این محصول مناسب است و افراد می‌توانند به راحتی آن را خریداری کنند. اگر قصد خرید لاک پاک کن دارید می‌توانید در همین صفحه از قیمت هر یک از برندها مطلع شوید. 

برای انتخاب لاک پاک کن مناسب پوست خود بهتر است از وضعیت پوست خود آگاه باشید و محصولات مختلف را مقایسه کنید و در نهایت یک محصول با کیفیت و معتبر را خریداری کنید. 

 

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order