پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

محصولات مراقبت از مو

نمایش 1–16 از 225 نتیجه

انواع محصولات مراقبت از مو به منظور محافظت پیشرفته از سلامت موها و ارتقای آن تولید و عرضه می‌شوند.

هیچ کس از داشتن موهایی خوش‌حالت، شاداب و با ظاهری درخشان بدش نمی‌آید و بهترین محصولات مراقبت از مو به شما کمک می‌کنند موهای خود را به این سطح از کیفیت برسانید و زیبایی چهره خود را دو چندان کنید.

خرید محصولات مراقبت از مو با ضمانت بازگشت وجه از داروخانه رسمی وزارت بهداشت

داروخانه آنلاین پرنیان دارو فعالیت خود را زیر نظرِ تاییدیه وزارت بهداشت آغاز کرده است. با توجه به اهمیت بحث مراقبت از مو و ضرورت استفاده از محصولاتی که دارای تاییدیه‌های علمی و پزشکی هستند به منظور حفظ و ارتقای سلامت موها، این داروخانه در کنار ارائه انواع محصولات مراقبت از پوست، بهداشت عمومی و … انواع بهترین محصولات مراقبت از مو آقایان و بانوان را نیز عرضه می‌کند.

برای خرید محصولات مراقبت از مو خارجی و ایرانی از این داروخانه کافیست در همین صفحه ضمن مشاهده انواع محصولات و قیمت‌های آن‌ها، محصول مراقبت از مو مورد نظرتان را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید؛ سپس سفارش شما بعد از پرداخت مبلغ نهایی در اسرع وقت درب منزل برایتان ارسال می‌شود. ناگفته نماند که تمامی محصولات موجود در سایت پرنیان دارو من جمله محصولات مراقبت از مو، دارای ضمانت‌نامه کیفیت و سلامت هستند؛ از این رو چنانچه بعد از دریافت سفارش متوجه وجود عیب یا نقیصه‌ای در آن شدید می‌توانید ضمن در میان گذاشتن مسئله با تیم پشتیبانی، محصول را مرجوع کنید و یک نمونه سالم آن را مجددا تحویل بگیرید؛ در غیر اینصورت و چنانچه نمونه سالمی از محصول وجود نداشته باشد، هزینه سفارش شما برگردانده خواهد شد.

* مهم!

اگر این اولین باری است که از پرنیان دارو خرید می‌کنید، هزینه ارسال را مهمان ما باشید؛ ارسال تمامی سفارشات را برای خرید اولی‌ها رایگان است!

انواع بهترین محصولات مراقبت از مو در داروخانه آنلاین پرنیان دارو

انواع محصولات بهداشتی مناسب برای روتین مراقبت از مو موجود در داروخانه پرنیان دارو به شرح زیر هستند:

سرم مو

یکی از محصولات موجود در روتین مراقبت از مو است که طی سال‌های اخیر با استقبال و محبوبیت فراوانی روبرو شده است. این محصول در واقع یک روش خلاقانه و ابتکاری برای مراقبت از موها است.

به طور کلی مزایای انواع سرم مو موجود در پرنیان دارو عبارت است از:

  • محافظت از مو در برابر آسیب‌های ناشی از ابزارهای حالت دهنده مو، نور خورشید، آلاینده‌ها، رطوبت و …
  • ترمیم موهای آسیب‌دیده
  • ایجاد حالتی درخشنده و زیبا در موها
  • از بین بردن گره‌های مو و جلوگیری از وز شدن آن‌ها
  • از بین بردن چسبندگی مو

ماسک مو

ماسک مو یکی دیگر از محصولات مراقبت از مو پرنیان دارو است. به طور کلی انواع ماسک مو را باید از شستن موها با شامپو استفاده کنید. این محصول با داشتن ترکیبات بسیار ریز در ساختار خود، به عمق کوتیکول مو نفوذ می‌کند و سبب ترمیم، تغذیه و آب‌رسانی به موها می‌شود.

از جمله مزایای ماسک مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موها را ابریشمی می‌کند.
  • موهای آسیب دیده را ترمیم و احیا می‌کند.
  • با آب‌رسانی عمیق موها، موخوره را از بین می‌برد.
  • رشد مو را افزایش داده و موجب تقویت سلامت و زیبایی آن‌ها می‌شود.

نرم کننده مو

نرم کننده مو محصولی است که باید حین شستن موها از آن استفاده کنید. در واقع هنگامی که شما موهای خود را با شامپو شستشو می‌دهید، شامپو همه عوامل متورم کننده لایه کوتیکول مو (آلودگی‌ها، مواد آرایشی باقی‌مانده روی مو، چربی طبیعی مو و سلول‌های مرده) را از بین می‌برد؛ در این میان لایه کوتیکول که در حالت طبیعی ساقه مو را پوشانده است نیز کمی بعد از ساقه جدا شده و از بین می‌رود. انواع نرم کننده مو در داروخانه پرنیان دارو ضمن کاهش تورم کوتیکول‌های مو، باعث می‌شود این لایه دیگه بار دیگر روی ساقه مو تشکیل شود؛ در نتیجه موها بسیار خوش‌حالت می‌شوند.

انواع شامپو

انواع شامپو پرنیان دارو با کاربردهای ترمیمی مختلف، نیاز شما را به هر گونه شامپو با خاصیت درمانی تامین می‌کند.

  • انواع شامپو ضد ریزش مو با حذف DHT از پوست سر، فولیکول‌های غیرفعال مو را به فعالیت و رشد مجدد مو تحریک می‌کنند؛ علاوه بر این انواع شامپو ضد ریزش مو با افزایش جریان خون در سطح پوست سر، مجددا سر را برای رشد مو تحریک می‌کند.

حفظ تعادل PH پوست سر در حد متعادل، تضمین کننده رشد سالم و به دور از آسیب موهاست؛ شامپو ضد ریزش مو این کار را انجام می‌دهد و PH پوست سر را در محدوده متعادل نگه می‌دارد.

  • انواع شامپو ضد شوره برای درمان شوره سر که یکی از معضلات جدی و همه‌گیر است. این نوع از شامپوها ضمن درمان شوره سر، رطوبت پوست سر را در حد معمول حفظ کرده و باعث افزایش درخشندگی آن می‌شوند؛ همچنین با حذف شوره، خارش سر را تسکین می‌دهند. این شامپو با درمان شوره، در کاهش تحریک، التهاب و قرمزی پوست سر شما نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. 
  • انواع شامپو مو رنگ شده برای انواع موهای رنگ شده کیفیت، شادابی و سلامت موها را حفظ می‌کند و اجازه نمی‌دهد مو تحت تاثیر مواد شیمیایی موجود در رنگ، انعطاف‌پذیری و لطافت خود را از دست بدهد و خشک و شکننده شود.

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order