پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

مرطوب کننده کودک

پوست اولین سد دفاعی بدن در برابر خطرات محیطی و عفونت است. در انسان‌های بالغ پوست از استحکام و ضخامت مناسبی برای حفاظت از بافت زیرین خود برخوردار است؛ اما کودکان به خصوص نوزادان پوستی نرم، ضعیف و آسیب پذیر‌ی دارند. یکی دیگر از علل آسیب پذیری پوست کودکان کامل نشدن غدد چربی زیر پوستی است که وظیفه حفاظت مرطوب نگه‌داشتن پوست را بر عهده دارد؛ به همین علت پوست کودکان در برابر عوامل محیطی مانند آب و هوا حساس و خشک است. با خرید مرطوب کننده پوست کودک می‌توانید از کودکان خود در برابر آسیب‌های پوستی مراقبت کنید.

 داروخانه آنلاین پرنیان دارو با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت طیف متنوعی از داروهای بدون نسخه و محصولات مراقبت از پوست کودک همچون کرم‌های مرطوب کننده پوست کودک را با ضمانت بازگشت وجه و ارسال فوری عرضه می‌کند.

 

پرنیان دارو ارائه دهنده انواع کرم مرطوب کننده

پرنیان دارو یک داروخانه مجهز و معتبر با امکان ارسال دارو‌های بدون نسخه و انواع محصولات آرایشی و بهداشتی به درب منزل است. با سفارش آنلاین محصولات خود از پرنیان دارو در زمان خود صرفه جویی کنید.

از طریق همین صفحه می‌توانید قیمت پستانک کودک را استعلام بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید؛ پس از ثبت سفارش محصول شما در سریع‌ترین زمان و با ضمانت بازگشت وجه تا سه روز، درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

کیفیت، سلامت و اصالت محصولات پرنیان دارو توسط متخصصین این داروخانه مورد بررسی قرار گرفته و  تضمین می‌شود؛ پس با خیالی آسوده از ما خرید کنید.

 

ویژگی‌های یک مرطوب کننده استاندارد

هر مرطوب کننده دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه با 4 تا از مهم‌ترین آن‎ها آشنا خواهیم شد.

 

سرعت جذب بالا

در کودکان سرعت جذب مرطوب کننده از اهمیت بالایی برخوردار است. یک مرطوب کننده خوب باید بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن جذب پوست کودک شود و خشکی آن‌ را از بین ببرد؛ همچنین به علت سرعت جذب بالا باید مواد تشکیل دهنده از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

 

فاقد چربی بودن

همانطور که قبل‌تر اشاره شد پوست کودکان فاقد چربی است. کرم مرطوب کننده‌ای که دارای چربی باشد باعث آسیب رساندن به پوست کودک خواهد شد؛ همچنین چربی بر روی پوست کودک باعث ایجاد احساس ناخوشایندی ‌می‌شود که کودک را مجاب به پاک کردن مرطوب کننده و کاهش دادن تاثیر آن خواهد کرد.

 

خاصیت درمان‌کنندگی (در موارد لازم)

بعضی از کودکان دارای پوست حساس تری نسبت به سایر کودک‌ها هستند که موجب می‌شود آسیب بیشتری به پوستشان وارد شود. برای جلوگیری و کاهش این آسیب دیدگی می‌توانید از کرم‌های مرطوب کننده التیام بخش استفاده کنید؛ البته باید در نظر بگیرید که استفاده از این نوع کرم‌ها برای کودکانی با پوست حساس است و برای دیگر کودکان توصیه نمی‌شود.

 

مواد تشکیل دهنده مناسب

برخی از کرم‌های مرطوب کننده با مواد شیمیایی تولید شده‌اند و برای کودکان مناسب نیستند. بهتر است پیش از خریداری یک کرم مرطوب کننده کودک از یک پزشک متخصص کمک دریافت کنید تا محصولی مناسب کودک خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید سوالات خود را با تیم پشتیبانی پرنیان دارو به اشتراک بگذارید و در کم‌ترین زمان ممکن به جواب خود برسید.

 

فواید کرم مرطوب کننده کودک

در کودکان پوست بدن رطوبت کافی برای جلوگیری کردن از خشک شدن پوست را ندارد. کرم‌های مرطوب کننده با آبرسانی و جلوگیری کردن از خشک شدن پوست احساس راحتی و شادابی را برای کودکان به ارمغان می‌آورند؛ همچنین از ابتلا به بیماری‌های پوستی مانند اگزما و یا خارش‌های پوستی جلوگیری و از پوست کودک در هوای گرم و خشک حفاظت می‌کنند.

 

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order