پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

قرص مولتی ویتامین روزانه

نمایش 1–16 از 22 نتیجه

این روزها سبک زندگی ناسالم و تغذیه غیر اصولی و سایر مشکلاتی که احتمالا همه ما از آن اطلاع داریم موجب شده تا بدن اکثر افراد با فقر مواد معدنی روبرو شود. برای جبران این مشکل باید علاوه بر اصلاح رژیم غذایی از مکمل‌های غذایی و دارویی استفاده کنید. در این بین توصیه می‌شود یک قرص مولتی ویتامین روزانه غنی و مطمئن خریداری کنید تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از نیاز بدن خود را جبران کنید.

با توجه به اهمیت این موضوع مجموعه پرنیان دارو انواع مولتی ویتامین روزانه خارجی و ایرانی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با چند کلیک ساده از طریق همین صفحه محصول مورد نظر را به سبد خرید اضافه کنید و پس از اطلاع از قیمت قرص مولتی ویتامین آن را خریداری کرده و درب منزل دریافت کنید.

پرنیان دارو ارائه دهنده متنوع‌ترین قرص مولتی ویتامین روزانه

پرنیان دارو یک داروخانه آنلاین است که سال‌ها در زمینه تامین دارو فعالیت می‌کند و به تازگی با کسب مجوز از سازمان غذا و دارو امکان فروش آنلاین انواع داروهای بدون نسخه  همچون مکمل افزایش اشتها، قرص مولتی ویتامین خارجی و مکمل پوست و مو را فراهم کرده است تا افراد و بیماران بتوانند بدون معطلی و بدون مراجعه حضوری در سریع‌ترین زمان به آنچه نیاز دارند دست یابند.

از مهم‌ترین خدماتی که پرنیان دارو به منظور جلب رضایت کاربران فراهم کرده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال در روز بعد
  • سه روز ضمانت بازگشت وجه
  • امنیت و اطمینان بالا
  • پشتیبانی آنلاین در ساعت اداری

مواردی که نامبرده شد تنها قسمت محدودی از مزایای داروخانه آنلاین پرنیان دارو است و مزیت اصلی را زمانی بهتر درک می‌کنید که اولین سفارش خود را بدون دردسر و در کوتاه‌ترین زمان ثبت کنید.

نکته: تیم پشتیبانی و مشاوره مجموعه پرنیان دارو اینجاست تا به سوالات تخصصی شما در حوزه دارو و درمان پاسخ دهد. اگر با سوالاتی همچون قرص مولتی ویتامین را چند روز یکبار بخوریم؟ کدام قرص مولتی ویتامین خارجی خوب است؟ یا اینکه آیا قرص مولتی ویتامین خارجی چاق کننده است؟ روبرو شدید می‌توانید روی کمک ما حساب کنید. 

قرص مولتی ویتامین خارجی برای چی خوبه؟

قرص مولتی ویتامین خارجی برای چی خوبه؟ شاید شما نیز به دنبال پاسخ این سوال باشید و به طور دقیق با کاربردهای قرص مولتی ویتامین روزانه آشنایی نداشته باشید. در این صورت با مطالعه ادامه این مطلب قطعا پاسخ سوال خود را بدست خواهید آورد.

  • قرص مولتی ویتامین خارجی برای زنان و مشکلاتی که از کم خونی یا کمبود ویتامین‌ها ناشی می‌شود بسیار کاربردی است.
  • قرص مولتی ویتامین خارجی برای چاقی نیز موثر است. افرادی که کمبود وزن قابل توجهی دارند با مصرف این قرص‌ها اشتهای از دست رفته خود را بدست می‌آورند.
  • مصرف قرص مولتی ویتامین خارجی در بارداری نیز بسیار پرکاربرد است. در این دوران زنان به سبب تامین نیازهای ضروری جنین بهتر است که حتما از قرص مولتی ویتامین روزانه استفاده کنند.
  • قرص مولتی ویتامین خارجی برای مردان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. متاسفانه به سبب فرهنگ غالب مردان نسبت به استفاده از مولتی ویتامین‌های روزانه مقاومت دارند و این مورد را صرفا برای بانوان در نظر می‌گیرند؛ اما خوب است این مقاومت شکسته شود و آنها نیز نسبت به اهمیت مصرف مولتی ویتامین های روزانه آگاه شوند
  • قرص مولتی ویتامین خارجی برای کودکان از ضروریات است. کودکان بد غذا یا کودکانی که مشکلات گوارشی دارند باید به نحوی مواد و املاح معدنی مورد نیاز را دریافت کنند که ساده‌ترین و موثرترین روش استفاده از قرص مولتی ویتامین روزانه است.

البته قطعا موارد دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از طریق مشاوره با پزشک یا یک فرد آگاه از آن آگاه شوید.

قیمت قرص مولتی ویتامین روزانه چقدر است؟

این روزها قرص‌های مولتی ویتامین روزانه با قیمت‌های مختلف و متفاوتی عرضه می‌شود که این تفاوت قیمت از برخی فاکتورها نشات می‌گیرد؛ به عنوان مثال شرکت‌های مختلف مولتی ویتامین‌های روزانه را با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند؛ در نتیجه هنگام خرید به شرکت تولید کننده توجه داشته باشید؛ از طرفی گاهی برخی قرص‌های مولتی ویتامین روزانه کامل‌ترند و ویتامین‌های بیشتری را در خود جای می‌دهند که با توجه به این موضوع کاملا طبیعی است که برخی قرص‌ها قیمت بیشتری داشته باشند.

عامل دیگر تعداد قرص‌ها یا ورق‌هایی است که ارائه می‌شود. برخی از بسته بندی‌ها 10تایی و برخی دیگر 30تایی است که همین عامل می‌تواند دلیلی برای قیمت متفاوت قرص مولتی ویتامین روزانه باشد.

آنچه گفته شد موارد مهم و قابل توجهی بود که نیاز بود یادآوری شود و قطعا موارد دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از داروخانه‌ها آن را جویا شوید.

جمع بندی

در انتها به عنوان نکته پایانی یادآوری می‌کنیم که هر قرصی حتی اگر مولتی ویتامین باشد باید با مشورت پزشک مصرف شود؛ زیرا مولتی ویتامین‌ها نیز در صورت استفاده مداوم و بی‌دلیل عوارضی را ایجاد خواهند کرد.

نکته دوم این است که مصرف داروهای استاندارد و سالم تضمین کننده سلامت شماست؛ پس سعی کنید داروخانه‌های معتبر و شناخته شده را برای خرید انتخاب کنید تا مشکلات جانبی آن دامن‌گیر شما نشود.

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order