پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

قرص چربی خون

نمایش دادن همه 4 نتیجه

برای برخی از افراد سوال است که چربی خون چیست؟ یا اصلا قرص چربی خون چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که چربی خون یکی از اصلی‌ترین دلایل بیماری‌های قلبی عروقی است. چربی خون به معنی مقدار کلسترول و تری گلیسیرید در خون است و اگر به کنترل این چربی‌ها نپردازیم ممکن است دچار بیماری‌های دیگری شویم. هر شخصی در طول زندگی خود بنا به دلایل مختلفی مانند نداشتن فعالیت بدنی، کم کاری تیروئید، مصرف الکل، بارداری و مصرف بی رویه مواد غذایی که چربی اشباع شده دارند به چربی خون مبتلا شوند. برای جلوگیری از این اتفاق استفاده از قرص‌های چربی خون توصیه می‌شود.  پرنیان دارو انواع مکمل‌های تخصصی مانند قرص چربی خون گیاهی که به نسخه پزشک نیاز  ندارد را ارائه می‌دهد.

پرنیان دارو، ارائه دهنده قرص چربی خون به صورت آنلاین

پرنیان دارو یک داروخانه اینترنتی است که فعالیت خود را در این زمینه از سال 1399 آغاز کرده است و محصولات آرایشی بهداشتی، انواع مکمل‌ها مانند مکمل گوارشی، مکمل‌های چربی، قرص‌های سم زدایی کبد و سایر مکمل‌های مفید دیگر که به نسخه پزشک نیازی ندارند را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. اینترنتی بودن این داروخانه یک مزیت محسوب می‌شود؛ به این دلیل که افراد می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز وارد وب سایت شوند و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. پرنیان دارو برای جلب رضایت بیشتر امکاناتی مانند پشتیبانی آنلاین در ساعات اداری و ضمانت بازگشت کالا را برای مخاطبان خود فراهم کرده است.

مکمل چربی خون برای چه کسانی تجویز می‌شود؟

قرص چربی خون بر اساس فاکتورهای مختلفی تجویز می‌شود و پزشک بر اساس بررسی‌های لازم این قرص را تجویز می‌کند.

در صورتی که چربی خون شما در وضعیت حاد قرار دارد صرفا استفاده از مکمل چربی خون کافی نیست و باید از داروهای تخصصی کمک بگیرید. برای تجویز داروهای تخصصی حتما از یک پزشک متبحر کمک بگیرید و حتما بدانید که این داروها به نسخه نیاز دارند.

روند تجویز قرص‌های چربی خون که به نسخه پزشک نیاز دارند بدین صورت است که در ابتدا پزشک از فرد آزمایش خون می‌گیرد و نتیجه آن را بررسی می‌کند؛ همچنین تجویز این قرص به اینکه فرد مبتلا به دیابت است یا خیر بسیار بستگی دارد. یکی از موارد دیگری که پزشک هنگام تجویز این مکمل بررسی می‌کند وضعیت عمومی بیمار از نظر ریسک ابتلا به بیماری‌های عروقی یا ASCVD است. پس از بررسی‌ این موارد در صورت داشتن سابقه بیماری قلبی، سکته قلبی و مغزی، LDL خون بالا و همچنین برای بیماران دیابتی که سن آن‌ها بین 40 تا 75 سال است، قرص چربی خون افراد دیابتی را با دوزهای متفاوت دریافت می‌کنند.

کدام مکمل‌های چربی خون به نسخه پزشک نیاز ندارند؟

به طور کلی اکثر قرص‌های چربی خون عوارض جانبی خاصی ندارند و برای بهبود میزان چربی خون مورد مصرف قرار می‌گیرند. در این میان قرص‌هایی وجود دارد که به نسخه پزشک نیازی ندارند و به سلامت چرب خون کمک می‌کند. این قرص‌ها به به کاهش کلسترول و تنظیم آن کمک شایانی می‌کند. در ادامه به برخی از مکمل‌هایی که به نسخه پزشک نیازی ندارند اشاره می‌کنیم.

  • قرص سیر

به طور کلی سیر دارای خواص فراوانی است و از گذشته تاکنون استفاده‌های فراوانی از آن شده است؛ به این صورت که این گیاه می‌تواند موجب کاهش فشار خون و کاهش کلسترول و تری گلیسیرید و بهبود سلامتی شود؛ به همین دلیل پزشکان به این نتیجه رسیدند که می‌توانند از این گیاه در حوزه پزشکی استفاده کنند. این مکمل در واقع سیر تازه است که با استفاده از اصول علمی و فنی به شکل قرص در آمده است و استفاده از آن در روز برای افراد عوارضی را به همراه ندارد و چربی خون آن‌ها را تنظیم می‌کند.

فواید مصرف قرص سیر 

  • این قرص به دلیل داشتن خاصیت انعقادی به سلامت قلب و عروق کمک می‌کند.
  • مصرف این قرص اثر ضد باکتری، ضد قارچی و ضد ویروسی دارد.
  • به کاهش کلسترول و تری گلیسیرید کمک می‌کند.
  • به کاهش قند خون کمک می‌کند.
  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.
  • فشار خون را کاهش می‌دهد.
  • مصرف این قرص از کبد محافظت  می‌کند.

نحوه مصرف 

این قرص را در روز می‌توانید تا 3 با مصرف کنید؛ اما توجه داشته باشید مصرف بی رویه این قرص ممکن است عوارضی مانند اختلال گوارشی، سوزش معده، تهوع و استفراغ، اسهال، دردهای شکمی، سردرد، خستگی، سرگیجه و دردهای عضلانی به همراه داشته باشد.

  • قرص آنتوم

قرص آنتوم پایین آورنده چربی خون است و به کاهش کلسترول و تری گلیسیرید کمک شایانی می‌کند. این قرص از عصاره گیاهان دانه شوید، ریشه و کل کاسنی، شاهتره و لیمو عمانی تشکیل شده است. قرص آنتوم از جمله مکمل‌هایی است که نسخه پزشک نیازی ندارد و به روند تنظیم چربی خون کمک می‌کند.

مزایا مصرف قرص آنتوم

از آنجایی که این گیاه کاملا گیاهی است فوایدی را به همراه دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • این قرص در کاهش چربی بسیار موثر است.
  • برای قلب بسیار مقوی است.
  • برای درمان فشار بالا مناسب است.

خرید و قیمت مکمل چربی خون

هنگام خرید انواع مکمل چربی توجه داشته باشید که تاریخ مصرف داشته باشند؛ همچنین تاییدیه سازمان غذا دارو بر روی محصول ثبت شده باشد؛ بدین منظور بهتر است از یک داروخانه معتبر خرید کنید.

پرنیان دارو داروخانه معتبری است که محصولات خود را مانند انواع قرص چربی خون را همراه مجوز وزارت بهداشت با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد تا همه افراد بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order