پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

کرم پودر صورت

نمایش دادن همه 12 نتیجه

مد و زیبایی در جهان امروز توانسته‌ است حجم وسیعی از توجه عموم، به ویژه زنان و جوانان را به خود جلب کند. به همین دلیل محصولات آرایشی بهداشتی، بخش گسترده‌ای از سبد خرید هر خانوار را تشکیل می‌دهد. کرم پودر یکی از محبوب‌ترین و اساسی‌ترین لوازم آرایش صورت و دستیار زیبایی بانوان است که برای زیرسازی و پایه میکاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما در میان انواع محصولات آرایشی، نوع و کیفیت کرم پودر بسیار حائز اهمیت است، چرا که این محصولات به صورت مستقیم با پوست در تماس هستند و در سلامت پوست شما قطعا تاثیرگذارند. یک کرم پودر صورت خوب و باکیفیت کمک می‌کند که پوستی صاف و یکدست داشته باشید و علاوه بر آن، چهره‌تان هم نیز طبیعی به نظر برسد. در ادامه با انواع مدل کرم پودر آشنا شوید و پس از بررسی ویژگی‌ها و کاربرد‌ها، یک کرم پودر صورت خوب را انتخاب کنید؛ همچنین برای اطلاع از قیمت کرم پودر صورت می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین پرنیان دارو مراجعه فرمایید.

 

عرضه جدیدترین مدل‎های کرم پودر در پرنیان دارو

کرم پودر در دسته انواع محصولات آرایشی جای می‌گیرد و طیف متنوعی را شامل می‌شود که در ادامه به برخی از انواع آن اشاره می‌کنیم.

  • مایع: کرم پودر‌های مایع پرطرفدار هستند؛ اما میزان پوشانندگی آن‎ها پایین است.
  • فومی: کرم پودرهای فومی مناسب پوست چرب و مختلط هستند و پوشش دهی خوبی دارند.
  •  خامه‌ای: کرم پودرهایی خامه‌ای با پوشانندگی بالا و ماندگاری بهتر طرفداران بسیاری دارند.
  • بالشتی: کرم پودرهای بالشتی با پوشانندگی کمی دارند.
  •  سرمی: این نوع کرم پودر از ترکیب کرم‌های سفید کننده، روشن‌کننده و ضد چروک تشکیل شده است.
  • کرمی: کرم پودری با غلظت و ماندگاری بالاست که برای پوست‌های خشک مناسب است.
  •  خمیری: کرم پودر خمیری پوشاننده لک و نواقص پوستی است و حاوی ترکیبات مرطوب کننده و ضد آفتاب است.
  • معدنی: کرم پودر معدنی فاقد مواد شیمیایی و رنگ است و پوشانندگی ضعیفی دارد و مناسب پوست حساس است.
  •  BB کرم: کرم پودری مناسب برای استفاده روزانه است و پوشانندگی متوسطی دارد.

 

معرفی مدل‌های مختلف کرم پودر

انواع مدل‌های کرم پودر را به صورت زیر می‌توان دسته‌بندی کرد:

  • پرایمرها: محصولاتی بی‌رنگ که رنگ پوست را تغییر نمی‌دهند و مناسب زیرساز کرم پودر صورت هستند.
  • مرطوب کننده‌ها: محصولاتی که پوست را نرم و لطیف می‌کنند و رنگ آن را بهبود می‌بخشند؛ اما برای پوست‌های چرب و جوش‌دار مناسب نیستند.
  • براق‌ کننده‌ها: محصولاتی که روی قسمت خاصی از پوست استفاده می‌شوند و آن را براق می‌کنند، اما استفاده از آن برای افرادی که پوست چرب دارند توصیه نمی‌شود. (استفاده روزانه از این محصول توصیه نمی‌شود.)
  • خالص: این دسته از کرم پودرها یکی از انواع محصولات اصل هستند که پوست را کمی درخشان‌تر می‌کنند.
  • استیک: این محصولات از دو محصول کرم پودر و کانسیلر تشکیل شده‌اند و بیشترین کاربردی که دارند در زمینه گریم کردن است. 

 

خرید آنلاین بهترین کرم پودر از پرنیان دارو 

کرم پودر صورت در انواع شکل‌های کاسه‌ای، پالتی، پمپی و تیوپی به بازار عرضه می‌شود. علاوه بر این، موس صورت نیز یکی دیگر از انواع کرم پودر به شمار می‌رود که ساختاری سبک و ظاهری شبیه به کرم پودر و پنکیک است؛ اما شما چه نوع پوستی دارید؟ قطعا یکی از فاکتورهایی که در خرید کرم پودر صورت حائز اهمیت است نوع پوست شما است. در ادامه با انواع کرم پودر مناسب برای انواع پوست آشنا خواهید شد:

  • کرم پودر صورت خشک: پوست‌هایی تحریک پذیر که به دلیل چربی کم، تیره به نظر می‌رسند. این دسته از افراد بهتر است که از کرم پودرهای مایع بر پایه روغنی استفاده کنند.
  • کرم پودر صورت چرب: پوست‌هایی که منافذ باز متعددی دارند و براق به نظر می‌رسند. این دسته از افراد باید از کرم پودری استفاده کنند که مانع از تشدید چربی و جوش پوستی بر روی صورت‌شان شود؛ به همین دلیل کرم پودرهای جامد یا مایع به این افراد توصیه می‌شود.
  • کرم پودر صورت نرمال: ایده‌آل‌ترین نوع پوست در میزان چربی و آب متعادل این نوع است. برای این دسته از افراد نوع کرم پودر فرق چندانی ندارد؛ به همین دلیل می‌توانند از انواع کرم پودر صورت خشک یا چرب استفاده کنند.
  • کرم پودر صورت مختلط: یک نوع پوست شایع در بسیاری از افراد که گونه‌ها خشک و تمام بخش T صورت شامل پیشانی، بینی و چانه، چرب‌ است. این افراد باید متناسب با دو فصل گرم و سرد از دو نوع کرم پودر مختلف استفاده می‌کنند؛ همچنین برای این افراد، کرم پودر مایع بر پایه آب پیشنهاد می‌شود. 

 

کرم پودر صورت دائم، محصولی جدید از پرنیان دارو

امروزه روش جدیدی تحت عنوان کرم پودر صورت دائمی در میان بانوان باب شده است که مهم‌ترین فاکتوری که باید در آن مورد توجه قرار بگیرد، کیفیت کرم پودری است که در این روش استفاده می‌شود. عموما این روش از طریق تزریق کرم پودر در لایه سطحی پوست انجام می‌شود و پوست را 2 الی 3 درجه روش‌تر می‌کند؛ همچنین این روش کمک می‌کند تا منافذ پوست شما باز نگه‌داشته شوند و پوست بتواند نفس بکشد؛ اما به این دلیل که مواد کرم پودر زیر پوست تزریق می‌شوند، بسیار حائز اهمیت است که محصول مورد استفاده فاقد انواع فلزات سنگین مانند آهن، زینک، سرب و… باشد؛ چرا که می‌تواند منجر به بروز عوارض و آلرژی‌های گوناگون شود؛ بنابراین برای تزریق کرم پودر صورت دائمی حتما باید در کیفیت و اصالت کرمی که استفاده می‌کنید، دقت به عمل آورید. 

 

قیمت کرم پودر صورت

امروزه با گسترش صنعت زیبایی و محصولات آرایشی بهداشتی، انواع گوناگون کرم پودرهای موجود در بازار نیز بالاتر رفته‌ است و انتخاب نیز متعاقبا دشوارتر شده است؛ اما با رعایت این نکات می‌توانید در هنگام خرید یک کرم پودر صورت، تنها با توجه به عواملی مانند نوع پوست، میزان پوشانندگی، سبک بودن و تناژ رنگی آن، بهترین کرم پودر صورت را برای پوست خود انتخاب کنید. 

 

ویژگی‌های کرم پودر صورت خوب

یک کرم پودر صورت مارک خوب به این دلیل حائز اهمیت است که ویژگی‌های یک کرم پودر صورت خوب را دارا هستند. یک کرم پودر صورت با کیفیت معمولا دارای پوشانندگی بالا، خاصیت ضد حساسیت، طبیعی جلوه دادن آرایش و بافت سبک است. علاوه بر این موارد یک کرم پودر صورت مارک خوب ویژگی‌های زیر را هم نیز دارا است:

  1. این کرم پودرها در ترکیبات خود، حاوی spf یا ضد آفتاب هستند که پوست را در مقابل عوامل خارجی و اشعه‌های آفتاب محافظت می‌کند.
  2. فرمولاسیون هر کرم پودری بسیار حائز اهمیت است که حتما با تناژ رنگی و نوع تایپ پوست شما در تناسب باشد.
  3. کرم پودر نباید احساس سنگینی بر روی پوست شما ایجاد کند و منافذ صورتتان را پر کند یا به عبارتی از نفس کشیدن پوست‌تان جلوگیری کند.
  4. میزان پوشش کرم پودر صورت باید به حدی باشد که ناهمواری‌های پوستی، جای جوش و آکنه و نواقص پوستی‌تان را پنهان کند.
  5. کرم پودر نباید با گذشت زمان تیره شود یا روی صورت بماسد و لایه لایه شود؛ بلکه باید از ماندگاری و دوام قابل قبولی در طول روز برخوردار باشد.
  6. زمانی که طول می‌کشد کرم پودر روی صورت شما خشک شود، نشان‌دهنده میزان کیفیت آن است. اما اگر احساس چسبندگی را روی پوست‌تان ایجاد کند، از کیفیت پایینی برخوردار است.

 

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order