پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

داروی ضد تبخال و آفت دهان

نمایش دادن همه 2 نتیجه

آفت دهان و تبخال یکی از معضل‌های شایع در سلامت لب و دهان است. وجود این آفت و تبخال نشان دهنده بیماری‌های جدی نیست؛ اما می‌تواند بسیار اذیت کننده باشد.

آفت دهان و تبخال نوعی زخم غیر مسری است که به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود. بسیار از پزشکان و دانشمندان عقیده دارند که این زخم‌ها پاسخ‌ سیستم ایمنی بدن در مواجه با یک سری تهدیدها است. این زخم‌ها به صورت دوره‌ای به وجود می‌آیند و بعد از اتمام دوره بهبود پیدا می‌کنند. هر چند درمان‌ قطعی برای آفت و تبخال وجود ندارد، اما با استفاده از داروی ضد تبخال و آفت دهان و رعایت بهداشت و دهان و دندان می‌توانید طول درمان این زخم را کاهش دهید. 

 

پرنیان دارو، ارائه دهنده داروی آفت دهان به صورت آنلاین

دلایل زیادی وجود دارد که باعث ایجاد آفت دهان و تبخال می‌شود؛ مانند تاثیرات هورمونی، تغذیه، استرس، ژنتیک و…؛ از آنجایی که این زخم‌ها نشان دهنده بیماری جدی نیستند، نیازی نیست که حتما به پزشک مراجعه کنید و استفاده از داروی آفت دهان گیاهی برای درمان آن کافی است. در بازار انواع مختلفی از داروهای مناسب برای درمان آفت و تبخال با سرعت اثرگذاری متفاوت وجود دارند؛ اما این زخم‌ها به قدری اذیت کننده هستند که افراد به دنبال درمان سریع آفت دهان و داروهای مناسب آن هستند؛ از این رو پرنیان دارو داروی آفت دهان با اثرگذاری سریع که به نسخه پزشک نیاز ندارد را به صورت آنلاین با مجوز رسمی وزارت بهداشت در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد و شما می‌توانید آن را به راحتی و با چند کلیک ساده به سبد خرید خود اضافه کنید؛ علاوه بر این پرنیان دارو محصولات دیگری مانند دهان‌شویه که به روند درمان افت و تبخال کمک می‌کنند را نیز در مجموعه خود ارائه می‌دهد.

 

خرید داروی قوی برای آفت دهان 

هنگام خرید آنلاین داروی ضد تبخال و آفت دهان به اولین موردی که باید توجه کنید نماد اعتماد الکترونیک داروخانه است. وجود نماد مذکور این اطمینان را به شما می‌دهد کالایی که خریداری کردید اصل است و مجوز وزارت بهداشت را دارد. پرنیان دارو داروخانه اینترنتی است که فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و انواع دارو ضد آفت را با مجوز سازمان غذا دارو ارائه می‌دهد. این داروخانه آنلاین تمامی سفارشات را یک روز بعد از نهایی شدن خرید درب منزل مشتریان ارسال می‌کند. ناگفته نماند که تمامی محصولات پرنیان دارو ضمانت بازگشت وجه در صورت وجود مشکل را دارند؛ از این رو خیال‌تان از بابت سلامت و اصالت داروها راحت باشد.

این داروخانه در راستای ارتقای وضعیت بهداشت و سلامت دهان و دندان، سایر داروهای مرتبط مانند تسکین دهنده‌های درد دندان و لثه را نیز با شرایطی مشابه ارائه می‌کند.

 

چه افرادی باید از داروی آفت دهان و گلو استفاده کنند؟

هرکسی در طول زندگی خود ممکن است به دلایل مختلف به آفت دهان و یا تبخال مبتلا شود. دارو ضد آفت برای استفاده افرادی است که این زخم‌ها در دهان آن‌ها طول عمر طولانی دارد و یا با فاصله زمانی‌های کم به آن مبتلا می‌شوند. عده‌ای که مشکلات هورمونی دارند یا ژنتیک آن‌ها به صورتی است که دائما دچار تبخال و آفت می‌شوند بهتر است از داروی قوی برای آفت دهان استفاده کنند.

البته توجه داشته باشید برخی از افرادی که مداوم تبخال می‌زنند یا آفت در دهان‌شان ایجاد می‌شود دچار کمبود ویتامین‌ها هستند؛ این افراد باید از داروهایی استفاده کنند که ضمن جبران کمبود ویتامین‌شان، دوره این زخم‌ها را نیز کاهش دهد.

 

انواع داروی آفت دهان

داروی ضد تبخال و آفت دهان انواع مختلفی دارد و افراد متناسب با زخم خود آن را تهیه می‌کنند. برخی از افراد به دنبال دارو گیاهی برای آفت دهان هستند تا بتوانند بدون استفاده از داروهای شیمیایی این زخم را درمان کنند؛ علاوه بر این‌ها قطره و پماد آفت دهان نیز از جمله داروهای دیگریست که به منظور درمان آفت و تبخال در بازار وجود دارد. پرنیان دارو ضمن قرص، انواع پماد و قطره آفت دهان را هم برای متقاضیان فراهم کرده است تا بتوانند از بین انواع داروهای مناسب برای درمان زخم‌های دهان و لب، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن به راحتی و  در کوتاه‌ترین زمان خریداری کنند.

 

قیمت دارو ضد آفت

قیمت داروی ضد تبخال و آفت دهان یکی از اولین مواردی است که اغلب متقاضیان هنگام خرید به آن توجه می‌کنند.

عوامل مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود قیمت دارو ضد آفت دهان و تبخال تغییر کند. خارجی یا ایرانی بودن دارو یکی از موارد مهمی است که بر قیمت تاثیرگذار است. حدود قیمتی که برای این دارو ضد آفت در سایت پرنیان دارو در نظر گرفته شده است رقمی بین 15 تا 20 هزار تومن است. شما می‌توانید با وارد شدن در سایت و مراجعه به دسته دارو ضد تبخال و آفت دهان قیمت محصولات را مشاهده کنید.

 

چه هنگام استفاده از داروی ضد تبخال و آفت دهان ضروری است؟

به مواردی که در ادامه اشار می‌شود دقت داشته باشید تا زمانی که باید از این دارو استفاده کنید را بدانید:

  • زمانی که آفت یا تبخال شما بعد از گذشت دو هفته بهبود پیدا نکرده است.
  • ایجاد علائم شدید بیماری یا سوزش‌های غیر قابل تحمل داشتید.
  • اگر در فاصله‌های کوتاه مدت تبخال یا آفت می‌زنید.
  • اگر سیستم ایمنی ضعیفی دارید.

در ادامه به فاکتورهایی که باعث ایجاد تبخال یا آفت دهانی می‌شود اشاره می‌کنیم:

  • ضعف سیستم ایمنی
  • استرس
  • ابتلا به آنفولانزا
  • اگزما
  • تغییر هورمون
  • عفونت‌های دهانی
  • شیمی درمانی و مصرف داروهایی که سیستم ایمنی را تضعیف می‌کند.
  • کمبود ویتامین
  • مسائل ژنتیکی
  • آسیب به مخاط

 

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order