پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

محصولات ضد تعریق

نمایش 1–16 از 44 نتیجه

قطعا تا به حال این موضوع را دریافته‌اید که برای از بین بردن بوی نامطبوع بدن، حتی عطرهای خوشبو و با کیفیت نیز کارساز نیستند. بطور کل بوی نامطبوع ناشی از تعریق بدن، با هیچ عطر یا خوشبو کننده‌ای از بین نمی‌رود؛ چرا که اگر بدن پس از گذشت مدتی از فعالیت خود، دوباره عرق می‌کند و بوی نامطبوع متصاعد می‌کند؛ بنابراین بهتر است پیش از اینکه برای خوش بو کردن بدن خود به فکر استفاده از انواع عطر و ادکلن باشید، در کنار استحمام و رعایت بهداشت فردی، از دئودورانت یا محصولات ضد تعریق استفاده کنید. امروزه انواع محصولات بهداشتی ضد تعریق، اعم از رول ضد تعریق زنانه و مردانه در بازار موجود است که به کمک آن‌ها می‌توان از به وجود آمدن بوی نامطبوع بدن جلوگیری کرد و سپس بادی اسپلش مورد علاقه خود را بر روی بدن، یا ادکلن مورد نظر را روی لباس اسپری کرد و بوی خوش و خالص آن را استشمام کرد. در ادامه به معرفی انواع محصولات ضد تعریق خواهیم پرداخت. 

 

معرفی انواع محصولات ضد تعریقِ موجود در پرنیان دارو

امروزه انواع مختلفی از محصولات ضد تعریق در بازار وجود دارد. سازوکار این محصولات بدین صورت است که فرآیند عرق کردن بدن را با مکانیزم خاص خود کاهش می‌دهند. انواع محصولات ضد عرق را در چند دسته کلی بدین صورت می‌توان تقسیم بندی کرد:

اسپری بدن یا اسپری زیر بغل سریعا خشک می‌شود و به سادگی می‌توان از آن در طی روزمره استفاده کرد. استیک یا مام صابونی، یک ضد عرق قوی زیر بغل است که سطح مقطع بزرگی دارد و به همین دلیل برای افرادی که زیاد عرق می‌کنند، این محصول بسیار ایده‌آل است. رول ضد تعریق، ژل و کرم ضد تعریق زیر بغل در کنار نرم کردن پوست بدن، از تعریق زیاد بدن جلوگیری کرده و بوی نامطبوع آن را از بین می‌برد. در ادامه شما را با بهترین اسپری ضد تعریق مردانه و زنانه و چگونگی مصرف آن آشنا خواهیم کرد؛ همچنین با سایر محصولات ضد عرق، مانند انواع کرم‌های ضد تعریق زیربغل و انواع رول ضد تعریق و نحوه استفاده هر یک نیز آشنا خواهید شد. برای اطلاع از قیمت محصولات ضد تعریق، می‌توانید به سایت پرنیان دارو مراجعه کنید.

 

خرید بهترین محصولات ضد تعریق از پرنیان دارو

پرنیان دارو انواع مختلف اسپری‌های ضد عرق، مام رولی و صابونی و کرم ضد تعریق زنانه و مردانه را ارائه می‌دهد. در فصول گرم سال مانند تابستان، تقاضا برای خرید این نوع محصولات بسیار بیش‌تر می‌شود. شاید این سوال پیش بیاید که بهترین اسپری ضد تعریق مردانه و زنانه چه برند‌هایی هستند؟ یا اینکه سایر محصولات کیفیت بالای ضد تعریق، مانند مام صابونی، مام رولی و کرم ضد تعریق خارجی چه برند‌هایی هستند؟ بطور کل می‌توان گفت که بهترین برند‌های محصولات ضد تعریق زنانه و مردانه، رکسونا، لورآل، نیوآ، داو، شون و کلیون هستند که در طی سالیان متمادی توانسته‌اند با تولید بهترین محصولات ضد تعریق، اعتماد مشتریان زیادی را به خود جلب کنند.

پرنیان دارو به عنوان معتبرترین مرجع برای خرید محصولات ضد تعریق طیف متنوعی از برندها و محصولات را با تضمین کیفیت، با قیمت مناسب، به صورت آنلاین و با تضمین بازگشت وجه عرضه می‌کند. برای مقایسه قیمت انواع محصولات ضد تعریق، می‌توانید به سایت پرنیان دارو مراجعه فرمایید.

 

چندین نکته مهم برای خرید محصولات ضد تعریق

با توجه به تفاوت ذکر شده درباره انواع دئودورانت و ضد تعریق‌ها، باید انتخاب کنید که کدام یک برای شما مناسب‌تر است.

  • ضد تعریق مطابق با انواع سلایق، در انواع معطر و غیر معطر در بازار وجود دارد.
  • اگر پس از مصرف ضد تعریق‌ها دچار حساسیت پوستی شدید، نباید بلافاصله بعد از دوش گرفتن و اصلاح از این محصولات استفاده کنید. در واقع بهترین کاری در می‌توان در مقابل بروز حساسیت انجام داد این است که به پزشک متخصص مراجعه کرد.
  • محصولاتی نیز وجود دارند که با قدرت بالینی بالاتر، برای خشک کردن تعریق افرادی خاص تهیه شده‌اند و توسط پزشک تجویز می‌شوند. با وجود نظرات مثبتی که درباره این محصولات وجود دارد، اگر فرد عادی بدون تجویز پزشک به مصرف این محصولات بپردازد، ممکن است پوست خود را بیشتر تحریک کند، تا معالجه.
  • معمولا تفاوتی میان اسپری‌های مردانه و زنانه وجود ندارد و هر دو مطابق ذائقه می‌توانند از این محصولات استفاده کنند، اما محصولاتی مانند مام که سر آن‌ها افشانه‌ای نیست، با توجه به بهداشت فردی، فقط مختص استفاده فردی است.  
  • باید به این موضوع توجه کرد که محصولات ضد تعریق، از ترکیبات شیمیایی در ساختار آن‌‌ها استفاده شده و برخی از انواع آن‌ها که آلومینیوم و الکل را جزو ترکیبات خود ندارند، نمی‌توانند زیاد جلوی تعریق بدن را بگیرند. اما دئودورانت‌ها با ترکیباتی طبیعی، حاوی خاک رس یا جوش شیرین، با جذب رطوبت بدن آن را خشک می‌کنند.
  • از جایی که بدن افراد مختلف با هم متفاوت هستند، ضد عرقی که برای بدن یک فرد بسیار تاثیرگذار است، ممکن است برای بدن فرد دیگری که حتی شرایطی مشابه با آن فرد را داشته باشد، چنین نباشد. به همین دلیل بهتر است انواع محصولات ضد تعریق مختلف را امتحان کرده و آن‌ها را مقایسه کنید تا به بهترین محصول، برای استفاده شخصی برسید.
  • در انتها نیز توجه داشته باشید که به دستورالعمل چاپ شده روی محصول حتما دقت کنید تا محصول، بیشترین میزان تاثیرگذاری را داشته باشد.

 

قیمت محصولات ضد تعریق

قیمت محصولات ضد تعریق به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. حجم محصول، برند، کیفیت، ایرانی یا خارجی بودن آن از جمله عواملی هستند که به صورت مستقیم بر قیمت محصولات ضد تعریق تاثیر می‌گذارند.

هر چقدر حجم محصول بیشتر باشد، برند آن شناخته‌تر شده باشد و از کیفیت بالاتری برخوردار باشد قیمت نهایی آن نیز  بیشتر است.

با توجه به اینکه مجموعه پرنیان دارو طیف متنوعی از محصولات ضد تعریق را عرضه می‌کند شما می‌توانید با هر میزان بودجه‌ای که مدنظر دارید محصول مورد نظر را خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت عمده هر کدام از محصولات مورد نظر می‌توانید با بخش فروش و تیم پرنیان دارو ارتباط برقرار کنید.

نکته: با توجه به اینکه محصولات ضد تعریق با سلامت پوست شما سروکار دارند بهتر است بیشتر از قیمت روی کیفیت تمرکز کنید. 

 

محصولات ضد تعریق، محصولی کاربردی از پرنیان دارو

نمک آلومینیوم موجود در محصولات ضد تعریق، در عرقی که از سطح پوست خارج می‌شود، حل می‌شود؛ سپس آن نمک بر روی منافذ پوست و غدد تعریق می‌نشیند و عرقی که از غدد بدن متصاعد می‌شود را کاهش می‌دهد.در تولید برخی از محصولات ضد عرق و خوشبو کننده که در پرنیان دارو عرضه می‌شود از الکل استفاده می‌کنند. در هنگامی که اسپری را روی بدن استفاده کنید، الکل موجود در آن موجب بروز احساس شادابی و خنکی می‌شود. ماده الکل در کنار دیگر ترکیبات اسپری، به عنوان یک ضد عرق قوی زیر بغل موجب می‌شود که ترکیبات فعال موجود در بدن، زودتر خشک شود و با لباس تماس پیدا نکنند.

عوامل زیادی موجب بروز تعریق زیاد می‌شود، به همین دلیل برای جلوگیری از پخش بوی نامطبوع، برخی از محصولات ضد تعریق را بر پایه مواد آنتی باکتریال ساخته‌اند. این مواد روند رشد و تکثیر این باکتری‌ها را که بر روی پوست ما وجود دارند و باعث ایجاد بوی نامطبوع می‌شوند را کند کرده و از بین می‌برد. البته که این باکتری‌ها ضرری ندارند و روی سطح پوست ما زندگی می‌کنند و از تعرق و سلول‌های مرده پوست بدن ما تغذیه می‌شوند. در واقع هر چه میزان تعرق بیشتر باشد، این باکتری‌ها بیشتر تغذیه شده و طی فعل و انفعالات شیمیایی که در سطح زیر بغل رخ می‌دهد، بوی نامطبوع آن ناحیه افزایش می‌یابد. برخی از این محصولات دارای ترکیبات نرم‌کننده هستند که احساس خشکی و خارش زیر بغل و نواحی دیگر پوست را تا حدودی رفع می‌کنند. 

 

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order