پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

مکمل رشد کودک

نمایش 1–16 از 54 نتیجه

افزایش قد کودکان یکی از چالش‌های والدین است که به منظور رفع آن به دنبال مکمل‌هایی هستند تا بتوانند به رشد و قد کودکان خود کمک کنند؛ البته توجه داشته باشید که رشد قد به عوامل مختلفی مانند ژنتیک و تغذیه مرتبط است. استخوان‌های کودکان تا 18 سالگی رشد دارند؛ جالب است بدانید که انسان‌ها در 9 ماه اول زندگی سریع‌ترین رشد را دارند و بعد از 8 سالگی سالانه 5 تا 5/5 سانتی متر افزایش قد دارند.

استفاده از مکمل‌‌‌ کودک در این سنین ، کمک شایانی به افزایش قد کودک شنا خواهد کرد. شما می‌توانید انواع مکمل رشد کودک را از پرنیان دارو با ضمانت کیفیت و اصالت خرید کنید.

 

تاثیر مکمل رشد کودک

وجود ویتامین و مواد معدنی به رشد قدی کودکان کمک می‌کند؛ به همین منظور کودکان باید انواع ویتامین و مواد مغذی را دریافت کنند.

برای جلوگیری از کاهش و یا توقف رشد بهترین راه استفاده از مکمل‌های رشد کودکان است. ترکیبات اصلی مکمل رشد کودک شامل کلسیم، منیزیم، ویتامین‌های گروه A و B است. ترکیبات موجود در این مکمل ها می تواند تاثیرات بسزایی داشته باشد مثلا منیزیم به افزایش کارایی و بهرهوری غده تیروئید، تنظیم مقدار کلسیم در خون و افزایش فعالیت سلول‌های استخوانی کمک می‌کند.

 

خرید آنلاین و بدون نسخه مکمل رشد کودک، از پرنیان دارو

سوال بسیاری از والدین این است که برای رشد کودکان چه مکملی خوب است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که استفاده از مکمل‌های غذایی و دارویی یکی از مواردی است که می‌توان برای رشد قد کودکان از آن استفاده کرد. بهترین مکمل افزایش قد برای کودکان یک برند و یا یک مکمل نیست بلکه باید در کنار مصرف این مکمل‌ها به تغذیه سالم آن‌ها نیز  توجه کرد. مکمل‌های رشد کودک ممکن است در قالب‌های مختلفی مانند شربت مکمل رشد و پودر مکمل رشد کودک ارائه شود.

پرنیان دارو یک داروخانه اینترنتی است که  داروهای بدون نسخه مانند انواع مکمل‌ تخصصی، لوازم آرایشی و بهداشتی را با مجوز رسمی وزارت بهداشت ارائه می‌دهد و شما می‌توانید مکمل رشد قد کودکان را از طریق آن سفارش دهید. فقط کافیست وارد وب سایت پرنیان دارو شوید و محصول مورد نظر را سبد خرید اضافه کنید و پس از پرداخت هزینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن مکمل قد خریداری شده برایتان ارسال می‌شود.

 

توصیه‌های مهم مکمل غذایی برای رشد کودک

مصرف انواع مکمل‌های غذایی نیاز به رعایت یکسری نکات به ویژه در کودکان دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  •  در کودکان برای ایجاد تشویق به مصرف مکمل افزایش قد کودکان آن را با انواع طعم دهنده‌ها تولید می‌کنند؛ به همین دلیل ممکن است که کودکان شما به دور از چشمتان بیش از حد اندازه مصرف کنند که ممکن است باعث مسمومیت کودک شود.
  • از آنجایی که در برخی از مکمل‌های رشد قند وجود دارد ممکن است که برای کودک شما مضر باشد؛ از این جهت باید برچسب مکمل را مطالعه کنید. 
  • اگر کودک شما دچار بیماری است باید قبل از مصرف هر گونه مکمل اعم از شربت مکمل رشد کودکان، پودر مکمل رشد کودک با دکتر کودک مشورت شود.
  • به طور کلی در تهیه انواع مکمل‌ها باید نسبت به اعتبار فروشگاه اطمینان حاصل کنید.

 

بهترین مکمل رشد قد کودک

برای انتخاب بهترین پودر مکمل غذایی بهتر است که با متخصص اطفال مشورت کنید و از آن راهنمایی بخواهید که برای کودکان شما چه مکملی مناسب است. به طور کلی بهترین شربت افزایش قد دارای ترکیباتی است که تمامی ریز مغذی را داشته باشد. شربت‌های مکمل که برای افزایش قد توصیه می‌شود باید مناسب کودک شما باشد تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

 

راهنمای قیمت و خرید مکمل قد کودک

از آنجا که مکمل‌های رشد با سلامت کودک در ارتباط است باید هنگام خرید آنلاین مکمل رشد کودک توجه داشته باشید که از یک داروخانه معتبر که مجوز رسمی وزارت بهداشت را داشته باشد خرید کنید تا از کیفیت و اصالت محصول اطمینان حاصل کنید. توجه به تاریخ مصرف مکمل از موارد مهمی است که باید هنگام خرید به آن توجه ویژه داشته باشید؛ همچنین برای استعلام قیمت مکمل قد کودک کافیست وارد وب سایت شوید.

 

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order