پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

بعد از اینکه آوازه و شهرت یک برند در میان مشتریان و رقبا بلند می‌شود، سودجویانی با استفاده از اعتبار آن اقدام به فروش محصولات فیک، بی‌کیفیت و ناکارآمد می‌کنند.

ضد آفتاب یکی از مهم‌ترین روتین‌های پوستی است که هر خانمی باید آن را در برنامه روزانه خود بگنجاند؛ از طرفی ضد آفتاب الارو یکی از محصولاتی است که خواص و ویژگی‌های آن بر کسی پوشیده نیست و همین عامل موجب شده تا پس از مدتی فعالیت با نمونه‌های فیک محصولات این برند مواجه شویم که قیمت کمتر و کیفیت پایین‌تری نیز دارد.

با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم در یک مقاله به صورت جامع و کامل راه های تشخیص ضد آفتاب الارو تقلبی و اصل را بررسی می‌کنیم.

اهمیت تشخیص ضد آفتاب الارو تقلبی و اصل چیست؟

با توجه به اینکه ضد آفتاب یک محصول مراقبت از پوست است و کیفیت کارایی آن می‌تواند بر سلامت پوست تاثیر بگذارد؛ پس نیاز است که قبل از خرید حتما از اصالت یا تقلبی بودن آن مطمئن شوید؛ زیرا خرید یک محصول تقلبی جدا از ضرر مالی که اهمیت چندانی ندارد، مضرات جبران ناپذیری همچون ایجاد لک، اگزما، جوش‌های چرکی و کهیر می‌شود که بسیار آزاردهنده است.

بی توجهی به این موضوع می‌تواند مضرات و خطرات جدی برای پوست شما به همراه داشته باشد پس به سادگی از کنار آن نگذرید.

بدین منظور نیاز است که محصول را به صورت همه جانبه بررسی کنید؛ همچنین خرید از یک مرکز معتبر و شناخته شده به شما کمک می‌کند تا با خیال آسوده و بدون هیچ چالشی خریدی مطمئن داشته باشید.

پرنیان دارو به عنوان یک داروخانه آنلاین امکان خرید اینترنتی انواع محصولات بدون نسخه همچون ضد آفتاب کودک ، شربت ایمیونس و کپسول هیرویت را برای شما فراهم کرده است.

تنها کافیست وارد سایت شده و از صفحه محصولات آنچه نیاز دارید را انتخاب کرده و پس از پرداخت بهای آن منتظر دریافت سفارش خود باشید. به همین راحتی!

چگونه ضد آفتاب الارو اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

در ادامه چند راهکار اصولی و چندین ترفند امتحان شده برای تشخیص ضد آفتاب الارو تقلبی و اصل را معرفی می‌کنیم.

آن دسته از محصولاتی که به صورت قانونی و مطمئن وارد کشور می‌شوند دارای کد 16 رقمی هستند که از طریق ارسال آن به شماره ذکر شده روی محصول، پیامی حاوی اطلاعاتی همچون تاریخ تولید و انقضا، نام محصول و شرکت تولید کننده و غیره برای شما ارسال خواهد شد که تایید کننده اصالت کالاست.

چنانچه این کد مخدوش بود و یا بارکد آن با کشور مقصد مطابقت نداشت مطمئن شوید که محصول خریداری شده به طور قطع تقلبی است.

برخی ترکیبات موجود در ضد آفتاب الارو Homosalate ،Avobenzone ،Oxybenzone و Octocrylene هستند که در صورت فاسد شدن بوی ترش و تندی دارند.

حتما قبل از خرید محصول را بو کنید و چانچه رایحه نامطلوبی داشت مطمئن شوید که محصول جعلی است.

در نظر داشته باشید که بوی تند و تیز یکی از مهم‌ترین مولفه محصولات آرایشی است؛ زیرا اکثر این محصولات دارای مواد شیمیایی هستند که پس از فاسد شدن چنین بویی خواهند داشت.

قیمت از جمله فاکتورهایی است که بدون بررسی و تجزیه تحلیل می‌تواند اصالت یا تقلبی بودن یک محصول را اثبات کند.

محصولات وارداتی معمولا نسبت به محصولات داخلی قیمت بالاتری دارند؛ اما اگر متوجه شدید یک محصول وارداتی با قیمتی پایین‌تر از نمونه‌های داخلی عرضه می‌شود، می‌توانید مطمئن شوید که محصول فیک بوده و از کیفیت کافی برخوردار نیست.

تصویر کرم اصل و تقلبی

این روزها به لطف وجود اینترنت می‌توانید با یک جستجو ساده بسته بندی و شکل ظاهری محصول اصلی را از سایت اختصاصی آن دانلود کنید و با محصولی که در شعب سطح شهر ارائه می‌شود تطبیق دهید.

گاها تصویری که در سایت موجود است با آنچه ارائه می‌شود تفاوت هایی جزئی دارد که می‌تواند بیانگر تقلبی بودن محصول باشد.

اگر به اینترنت دسترسی نداشتید، می‌توانید با بررسی اجمالی محصول مغایرت‌های آن را دریابید؛ به عنوان مثال گاها عنوان برند دارای تفاوت‌های جزئی است که با کمی توجه می‌توانید آن را دریابید.

با اطمینان از میزان اعتبار فروشگاه می‌توانید از اصالت محصول مطمئن شوید. پرنیان دارو به عنوان یک داروخانه مطمئن با هدف حفظ سلامت شما عزیزان شرایط خرید آنلاین را برای شما فراهم کرده است و رسالت خود را ارائه محصولات اصیل، باکیفیت و کاربرد قرار داده و سلامت شما را یکی از اصل‌های کاری خود قرار داده پس شما می‌توانید با خیال آسوده و بدون هیچ نگرانی ضد آفتاب الارو اصل را از این مجموعه خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید؛ همچنین پس از خرید می‌توانید از خدماتی همچون پشتیبانی آنلاین، تضمین بازگشت وجه و ارسال فوری بهره‌مند شوید.

توجه به رنگ و بافت ضد آفتاب

تصویر تست کرم اصل بر روی دست

بافت ضد آفتاب الارو بسیار سبک است و حداقل باید تا 6 ساعت روی پوست بدون هیچ تغییری به صورت یکنواخت و همگن باقی بماند.

معمولا محصولات تقلبی دارای بافتی چسبنده هستند که اصطلاحا روی پوست می‌ماسد و پوست را چرب می‌کند.

رنگ ضد آفتاب نیز از دیگر موارد مهم است که باید ضمن خرید به آن توجه کنید تا از اصالت یا تقلبی بودن آن مطمئن شوید.

در انتها به عنوان نکته پایانی یادآوری می‌کنیم که با توجه به اهمیت خرید از مراکز معتبر حتما مجموعه‌ای را انتخاب کنید که از لحاظ اصالت و کیفیت محصول خاطرتان آسوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order