پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که لازم است به صورت روزانه برای جلوگیری از خشکی، ایجاد لکه و چین و چروک انجام شود داشتن یک روتین منظم و مستمر است.

استفاده از ضد آفتاب بخشی از روتین روزانه است که اتفاقا نقش مهمی در سلامت پوست و جلوگیری از ایجاد سرطان پوست دارد، البته این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از هر نوع ضد آفتابی شایسته و صحیح نیست؛ در نتیجه در انتخاب ضد آفتاب باید دقت و توجه کافی را به کار گیرید.

یکی از برندهای معروفی که در حوزه تولیدات محصولات پوستی فعالیت دارد الارو است. یکی از سوالات و چالش‌هایی که در برهه ای ذهن مصرف کنندگان را به خود درگیر کرده بود این است که آیا ضد آفتاب الارو لک میاره؟ برای اطلاع از پاسخ این سوال خوب است تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید.

در نظر داشته باشید که مجموعه پرنیان دارو انواع محصولات مراقبت از پوست صورت همچون ضدآفتاب الارو و انواع ضد آفتاب کودک را با قیمتی مناسب و به صورت آنلاین به شما ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید محصولاتی مانند کپسول هیرویت را به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن از پرنیان خریداری نمایید.

ایجاد لک بعد از مصرف ضد آفتاب الارو صحت دارد؟

تصویر کرم ضد آفتاب بر روی صورت

خوب است بدانید که نه ضد آفتاب الارو و نه هیچ ضد آفتاب دیگری از سایر برندهای موجد موجب ایجاد لک در صورت نمی‌شود و نخواهد شد و آنچه باعث می‌شود مدتی پس از استفاده از الارو لک‌هایی روی صورت شما ایجاد شود نحوه استفاده غیر استاندارد شماست.

چند فاکتور مهم که می‌تواند از ایجاد لک توسط ضد آفتاب جلوگیری کند، عبارتند از:

در هنگام خرید ضد آفتاب باید فاکتورهای مختلف و متعددی را مدنظر داشته باشید تا انتخابی صحیح و استاندارد داشته باشید؛ به عنوان مثال ضد آفتاب باید بر اساس نوع پوست شما انتخاب شود.

اینکه پوست شما چرب است یا خشک نکته‌ای مهم در انتخاب ضد آفتاب است که باید حتما آن را مدنظر داشته باشید.

مثلا افرادی با پوست چرب بهتر است محصولی که فاقد چربی است را انتخاب کنند و افرادی با پوست خشک محصولاتی که پایه آن‌ها آب است را خریداری کنند.

نکته مهم دیگری که باعث ایجاد لک خواهد شد، نحوه استفاده نادرست است.

در محیط‌های بسته، منزل یا محیط کار امکان آسیب به پوست از طریق اشعه‌های فلورسنت وجود دارد؛ پس حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

آخرین و مهم‌ترین فاکتوری که می‌تواند از ایجاد لک توسط ضد آفتاب‌ها جلوگیری کند، استفاده از برندهای مطمئن و شناخته شده است.

الارو به عنوان یکی از برندهای شناخته شده و مطمئن محصولات خود را با استاندارد‌ترین روش‌ها و تکنولوژی‌های روز تولید می‌کند تا ضمن جلوگیری از ایجاد آسیب‌های پوستی جنبه درمانی نیز داشته باشد.

شما می‌‌توانید با خیال آسوده و با اطمینان کامل این محصول را به صورت آنلاین و با چند کلیک ساده از پرنیان دارو خریداری کنید.

ترکیبات ضد آفتاب الارو، مانعی محکم برای جلوگیری از ایجاد لک

تصویر کرم ضد آفتاب

برای اینکه مطمئن شوید ضد آفتاب الارو به هیچ وجه موجب ایجاد لک‌های پوستی نمی‌شود مطمئن‌ترین راه بررسی ترکیبات این محصول است.

در ادامه به صورت خلاصه ترکیبات آن را بررسی می‌کنیم تا بتوانید با اطمینان کامل و خاطری آسوده از این محصول استفاده کنید.

نوع ترکیبکاربرد
بلیدسپیشگیری از تولید ملاتونین و ضد لک قوی
نئوترازانضد التهاب قوی
تیتانیوم دی اکسایدایجاد مانعی فیزیکی بین پوست و خورشید جهت حفاظت در برابر اشعه‌های مضر خورشید
اکتینوکساتحفاظت از پوست در برابر اشعه UVB
اکتوکریلنحفاظت از پوست در برابر اشعه UVB
آووبنزونحفاظت از پوست دربرابر اشعه UVA 

محو لک‌های صورت با کمک ضد آفتاب الارو

همانطور که گفتیم نه تنها ضد آفتاب الارو هیچ گونه لک یا زائده‌ای روی پوست ایجاد نمی‌کند بلکه موجب از بین رفتن لک‌های پوستی و همچنین جلوگیری از ایجاد بروز آن‌ها خواهد شد.

یکی از محصولات الارو که ضد آفتاب ضد لک نام دارد با استفاده از ترکیبات غنی خود می‌تواند به عنوان یک روش موثر تمامی لک‌های پوستی شما را محو کند.

با توجه به ویژگی‌هایی که در ادامه بررسی می‌کنیم شما می‌توانید با خیال راحت این محصول را تهیه کنید و هیچ نگران لکه‌های پوستی خود نباشید.

همانطور که از توضیحات فوق متوجه شدید ضد آفتاب الارو یک محصول مراقبتی است که وجود آن در روتین پوستی شما ضروری است و می‌تواند از ایجاد بسیاری از مشکلات پوستی همچون ایجاد لک و التهاب جلوگیری کند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order