پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

همه ما از مضرات نور خورشید و تاثیر آن بر پوست خود آگاهیم، به همین منظور باید از کرم‌های ضدآفتاب و محصولات بهداشتی مفیدی جهت مراقبت از پوست استفاده کنیم. پوست ما به عنوان اولین سد دفاعی بدن در برابر خطرات محیطی شناخته می‌شود که نور خورشید یکی از این خطرات است.

کرم‌های ضدآفتاب در حجم و اندازه‌های متفاوت و همچنین در برندهای متنوع تولید می‌شوند و همگی آن‌ها وظیفه مراقبت از پوست در برابر اشعه نور خورشید را دارند و مانند پوششی محافظ بر سطح پوست عمل می‌کنند؛ بنابراین می‌توانیم ضدآفتاب‌ها را جزو مهم‌ترین محصولات مراقبت پوست صورت و بدن بدانیم.

ممکن است شما نیز مانند اغلب افراد به دنبال برندی از بهترین ضد آفتاب ایرانی باشید، به همین جهت ما قصد داریم در این مقاله از انواع ضدآفتاب‌های ایرانی و کاربردشان بگوییم و شما را برای انتخاب بهترین ضد آفتاب ایرانی، راهنمایی کنیم.

کاربرد بهترین ضد آفتاب ایرانی

تصویر انواع ضد آفتاب

ضدآفتاب‌ها در حفاظت از پوست و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از نور طبیعی و مصنوعی بسیار پرکاربرد هستند. ضدآفتا‌ب‌ها در دسته محصولات بهداشتی قرار می‌گیرند و متناسب با نوع پوست صورت (چرب، خشک، معمولی) تهیه می‌شوند و سپس در اغلب داروخانه‌ها به فروش می‌رسند. در گذشته اغلب افراد به استفاده از ضدآفتاب به طور مرتب و روزانه اهمیت نمی‌دادند؛ اما امروزه به دلیل گسترش شیوع بیماری‌های پوستی از جمله سرطان پوست ملانوم افراد زیادی تصمیم به استفاده از ضدآفتاب‌های مرغوب گرفته‌اند.

به طور کلی استفاده از کرم‌های ضدآفتاب برای تمامی افراد الزامی است؛ چرا که این کرم‌ها از پوست انسان در برابر اشعه‌های خطرناک UVA و UVB محافظت کرده و از مبتلاشدن به سرطان‌های پوست جلوگیری می‌کنند. لازم به ذکر است استفاده از ضدآفتاب‌ها فقط مختص فصل تابستان نیست بلکه در تمامی فصل‌ها نور آفتاب می‌تواند بر سلامت پوست شما تاثیرگذار باشد تا جایی که اغلب متخصصان توصیه می‌کنند از این کرم‌ها حتی در طول شب نیز استفاده شود، چرا که نور لامپ‌ هم می‌تواند مضر باشد. بعضی از ضدآفتاب‌ها خاصیت روشن کننده و ضد لک دارند و برای آن دسته از افرادی که به دنبال کمرنگ کردن لکه‌های پوست خود هستند، بهترین انتخاب به‌حساب می‌آیند.

 بهترین ضد آفتاب ایرانی کدام است؟

تصویر انواع ضد آفتاب ایرانی

ضدآفتاب‌ها انواع بسیار متفاوتی دارند. برای انتخاب بهترین ضد آفتاب ایرانی نیاز است به فاکتورهای مهمی از جمله نوع پوست، رنگ پوست و نحوه تاثیرگذاری آن ضدآفتاب بر پوست خود توجه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید. در این بخش به معرفی بهترین ضد آفتاب ایرانی و خارجی می‌پردازیم که هر یک متناسب پوست خاصی طراحی و تولید شده و برای همه نوع پوست تاثیرگذاری یکسانی ندارد. انواع این ضدآفتاب‌ها عبارتند از :

تمامی ضد آفتاب‌های معرفی شده دارای Spf استاندارد و اصولی بوده و می‌توان آن‌ها را با قیمت مناسب خریداری کرد؛ اما انواع ضدآفتاب‌ها تنها در این موارد خلاصه نمی‌شود و ضدآفتاب‌های رنگی، ضدآفتاب‌های مناسب پوست خشک، ضدآفتاب‌های فاقد چربی و ضد آفتاب‌های مخصوص مردان را نیز در برمی‌گیرد.

لافارر به عنوان بهترین ضد آفتاب ایرانی رنگی شناخته می‌شود که علاوه بر خاصیت محافظت‌کننده خود جنبه آرایشی نیز دارد، زیرا با استفاده از این ضدآفتاب دیگر نیاز به استفاده از انواع کرم‌پودرها و وارد کردن مواد شیمیایی فراوان به منافذ پوست نخواهید بود.

پوست‌های چرب بیش از هر پوست دیگر مستعد آکنه و چربی هستند و به همین منظور بهتر است از ضدآفتاب‌هایی استفاده شود که فاقد چربی بوده و چربی اضافی وارد پوست نمی‌کنند. ضدآفتاب سینره به عنوان بهترین ضد آفتاب ایرانی فاقد چربی شناخته می‌شود که جلوه‌ای مات به پوست مصرف‌کنندگان داده و چربی پوست را کاهش می‌دهد.

به عنوان بهترین ضد آفتاب ایرانی مردانه نیز می‌توان مجدد کرم ضدآفتاب سینره مردانه را معرفی کرد که علاوه بر محافظت از پوست در برابر نور خورشید موجب کاهش آفتاب‌سوختگی و کاهش علائم افزایش سن در مردان می‌شود.

لازم به ذکر است که بهترین ضد آفتاب ایرانی و خارجی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و نحوه کار و اثرگذاری آن‌ها با توجه به نوع پوست‌های مختلف کاملا یکسان خواهد بود، از این رو شما باید به دنبال آن ضدآفتابی باشید که مناسب پوست شما طراحی شده است.

بهترین ضد آفتاب ایرانی چه ویژگی‌هایی دارد؟

تصویر انواع ضد آفتاب برای پوست‌های مختلف

نمی‌توان با صراحت عنوان کرد که نوع خاصی از برند تولیدکننده ضدآفتاب به عنوان بهترین ضد آفتاب ایرانی شناخته می‌شود؛ زیرا هر ضدآفتابی تاثیر متفاوتی بر انواع پوست‌های چرب، خشک و مختلط می‌گذارد. به طور کلی اگر بخواهیم ویژگی‌های یک ضدآفتاب خوب را بررسی کنیم باید به موارد زیر اشاره نماییم، از این رو این ویژگی‌ها عبارتند از :

به یاد داشته باشید ضدآفتاب‌ها نیز به عنوان یک لوازم بهداشتی شخصی محسوب می‌شوند و نباید به این علت که یک ضدآفتاب مناسب پوست دوست شما است شما نیز از همان ضدآفتاب استفاده کنید. برای انتخاب ضدآفتاب مناسب با پوست خود حتما با یک متخصص پوست مشورت کرده و نوع پوست خود را بشناسید و سپس اقدام به تهیه و خریداری این محصول کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. 

حفظ سلامت پوست با انتخاب بهترین ضد آفتاب ایرانی

انتخاب بهترین ضد آفتاب ایرانی تنها به نوع پوست شما بستگی دارد. بنابراین شناخت نوع پوست از واجبات خرید ضد آفتاب است. شما بعد از شناخت نوع پوست خود می‌توانید این محصول را از اغلب داروخانه‌های کشور و یا فروشگاه‌های لوازم آرایش تهیه کنید. توصیه می‌کنیم پیش از خرید خودسرانه ضد آفتاب حتما به پزشک مراجعه کرده و یا با مسئول داروخانه مشورت نمایید تا بتوانید محصولی مناسب پوست خودتان تهیه کنید و شاهد اثربخشی آن باشید. ضد آفتاب‌ها قیمت‌های متفاوتی در بازار فروش لوازم بهداشتی دارند که می‌توانید متناسب با بودجه خود هرکدام را که با نوع پوستتان سازگار است، انتخاب کنید. 

نتیجه گیری

خبر خوب این که امکان خرید آنلاین بهترین ضد آفتاب ایرانی و خارجی در سایت ما فراهم شده و شما می‌توانید با مراجعه به آن و تنها با یک کلیک، محصول مورد نظرتان را پس از بررسی جزئیات، مشخصات و نحوه عملکرد خریداری کنید. همچنین شما می‌توانید به منظور استعلام قیمت دقیق هر یک از انواع کرم‌های ضدآفتاب ایرانی و خارجی با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.

پس اگر به دنبال بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست معمولی هستید یا پوست خشکی دارید و خرید بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک، دغدغه‌تان است می‌توانید روی ما حساب باز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order