پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

پرنیان دارو مرجع پخش دارو و محصولات بهداشتی در ایران

تناسب اندام و رسیدن به وزن ایده‌آل یکی از اهدافی است که این روزها با تغییر سبک زندگی و مصرف مواد غذایی پرکالری اکثر افراد به دنبال آن هستند.

کمتر کسی است که این روزها نداند مکمل بدنسازی چیست و چه کاربردی استفاده از مکمل بدنسازی در کنار ورزش و اصلاح رژیم غذایی می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای رسیدن به وزن ایده‌آل باشد.

پرنیان دارو به عنوان معتبرترین داروخانه آنلاین با سال‌ها سابقه درخشان در حوزه فروش انواع مکمل تخصصی، استانداردترین و سالم ترین مکمل بدنسازی را عرضه می‌کند.

برای خرید مکمل ورزشی از پرنیان دارو تنها کافیست از طریق صفحه محصولات، سفارش خود را ثبت کرده و پس از پرداخت بهای محصول آن را درب منزل تحویل بگیرید.

این مجموعه با هدف جلب رضایت و اعتماد شما عزیزان امکاناتی از قبیل ارسال به موقع، تضمین بازگشت وجه و پشتیبانی آنلاین را در نظر گرفته است.

در ادامه این مقاله سعی داریم بهترین مکمل بدنسازی برای مبتدیان و هر آنچه باید در مورد مکمل بدنسازی، کاربردها و عوارض بدانید را ارائه دهیم.

مکمل بدنسازی چیست؟

تصویر مکمل بدنساری

مکمل بدنسازی یا ورزشی نوعی ماده خوراکی است که عموما از جانب ورزشکاران و بدنسازان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هدف از مصرف مکمل بدنسازی ایجاد توده‌های عضلانی، افزایش وزن، افزایش توان بدنی و غیره است.

در نظر داشته باشید که استفاده از مکمل‌های بدنسازی در عین حال که وزن را افزایش می‌برند حجم عضله‌سازی در بدن را نیز ارتقا می‌دهند و چربی بدن را کاهش می‌دهند؛ اینگونه شما پس از مصرف چاق نمی‌شوید بلکه به تناسب اندام می‌رسد.

از شناخته‌شده‌ترین و موثرترین مکمل‌های بدنسازی که اکثر بدنسازان و ورزشکاران آن‌ها را می‌شناسند، می‌توان به مکمل‌های پروتئینی، گینر، وی، hmb، bcaa و گلوتامین اشاره کرد.

نکته بسیار مهمی که در مورد مکمل‌های بدنسازی وجود دارد این است که تمام آن‌ها استاندارد و سالم نیستند و برخی از آن‌ها به عنوان خطرناک‌ترین مکمل‌های بدنسازی شناخته شده‌اند و می‌توانند عوارض بلند مدت و گاها جبران ناپذیری داشته باشند؛ پس حتما از مراکز مطمئن و شناخته شده و با دانش کافی خرید کنید.

معرفی انواع مکمل بدنسازی

تصویر انواع مکمل بدنسازی

مکمل‌های بدنسازی در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود و هر کدام ویژگی‌ها و خصوصیات متفاوتی دارند. در ادامه با انواع مکمل بدنسازی و ویژگی‌های آن‌ها آشنا می‌شویم.

مهم‌ترین کاربرد مکمل‌های بدنسازی افزای‌کند تا حین فعالیت‌های ورزشی انرژی لازم را داشته باشید.

انواع مکمل بدنسازی عبارتند از:

برای خرید انواع مکمل بدنسازی به صورت آنلاین و با تخفیف ویژه می‌توانید از پرنیان دارو کمک بگیرید و با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت کرده و درب منزل تحویل بگیرید. به همین راحتی!

مکمل بدنسازی پروتئین وی

اگر بخواهید نام سالم‌ترین مکمل بدنسازی را بدانید بی‌شک پروتئین وی را به شما معرفی می‌کنیم.

این فرآورده دارای دو پروتئین کاربردی و مفید به نام کازئین و آب پنیر است.

حدود 80 درصد آن کازئین و 20 درصد آب پنیر است که این ترکیب ضمن فواید بسیار شما را در رسیدن به تناسب اندام و وزن ایده آل یاری می‌کند.

ورزشکاران می‌توانند قبل از تمرین 10 تا 30 گرم و بعد از تمرین نیز همین مقدار را مصرف نمایند.

با توجه به اینکه آب پنیر خالص طعم مطلوبی ندارد طی فرآیند فرآوری آن را با طعم‌های شکلاتی، توت فرنگی و وانیلی تولید می‌کنند.

چنانچه مصرف این مکمل‌ها به صورت مستقیم برایتان ناخوشایند بود، می‌توانید در تهیه اسموتی یا پنکیک نیز از آن‌ها استفاده کنید.

مزایای مصرف مکمل پروتئین وی عبارتند از:

مکمل بدنسازی کراتین چیست؟

به صورت طبیعی کراتین در در بدن موجود است و وظیفه دارد پس از تحرک و فعالیت‌های زیاد انرژی بدن را تامین کند.

شما می‌توانید این ماده ارزشمند را به صورت غیر مستقیم از طریق مصرف مکمل بدنسازی کراتین تامین کنید.

استفاده از مکمل کراتین برای عضله سازی، بهبود قدرت بدن و افزایش توان برای انجام حرکات ورزشی مفید است.

برای اینکه کراتین در بدن ذخیره شود لازم است که در کنار آن حتما گوشت مصرف کنید، ورزش منظم داشته باشید، توده‌های عضلانی را تقویت کنید و سطح هورمون تستوسترون را افزایش دهید.

بدن‌سازان و ورزشکاران می‌توانند هفته اول 20 گرم و هفته‌های بعد 10 گرن از این مکمل را به صورت روزانه استفاده کنند.

مصرف مکمل کراتین چه فوایدی دارد؟

چنانچه در مورد خواص مکمل‌های بدنسازی، عوارض و کاربردها و بهترین زمان شروع مصرف مکمل بدنسازی با سوال یا چالشی مواجه شدید، می‌توانید از طریق تماس با بخش پشتیبانی راهنمایی و مشاوره لازم را دریافت کنید.

مکمل بدنسازی گینر چیست؟

گینر نیز نوعی مکمل بدنسازی است. استفاده از این نوع مکمل صرفا به افرادی با اختلاف وزن زیاد توصیه می‌شود، زیرا کالری و عضله سازی بالایی دارد.

مکمل گینه در دو نوع عضله ساز و افزایش وزن عرضه می‌شود و شما می‌توانید متناسب با نیاز و کمبودهای خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

زمان و دوز مصرف این مکمل بدین صورت است:

صبح‌ها پس از بیدار شدن و قبل و بعد تمرین لازم است که حدود 10 الی 20 گرم از این مکمل را مصرف نمایید.

فواید مصرف مکمل گینر:

مکمل بدنسازی BCAA چیست؟

مکمل BCAA دارای ترکیبات متعددی است که در ادامه برخی از آن‌ها را نام می‌بریم:

مقدار هر یک از ترکیبات فوق در برندهای مختلف BCAA متفاوت است وش ما می‌توانید متناسب با حجم مورد نیاز آنچه نیاز دارید را تهیه کنید.

فواید مصرف مکمل BCAA:

علاوه بر موارد فوق، مکمل‌های بدنسازی دیگری نیز وجود دارد که در ادامه صرفا به عنوان کردن نام آن‌ها بسنده می‌کنیم:

عوارض مکمل‌های بدنسازی

تصویر مکمل ورزشی

همانطور که استفاده از مکمل‌های بدنسازی کاربردهای مفید و موثری معایب یا عوارضی را نیز به همراه دارد که در ادامه به صورت خلاصه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

در انتها به عنوان جمع بندی یادآوری می‌کنیم که هر یک از مکمل‌های نامبرده شده و سایر مکمل‌های موجود در بازار دارای ترکیبات متنوعی است و شما باید ضمن خرید به ترکیبات آن‌ها توجه داشته باشید تا متناسب با نیاز بدن خود آنچه مفید است را تهیه کنید.

اگر تجربه یا تخصص کافی ندارید، می‌توانید قبل از خرید از تیم مشاوره پرنیان دارو کمک بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هزینه حمل و ارسال برای خرید اولی‌ها رایگانه!

با دریافت کد تخفیف، هزینه ارسال خرید اول رو مهمون ما باشین

first-order